2010年5月30日 星期日

*5/11/09* 再次決定婚宴地點

這一次選擇,很快便下了決定,除價錢高了一點和窗外沒有景色,旺角朗豪酒店並沒有什麼可以挑剔。

我致電朗豪酒店宴會部,接聽電話的是 Jennifer,她告知我們的大日子還未有其他客人預約,以及最低消費額和何時簽約付訂金等基本資料。

對話當中,Jennifer 有問及我們曾經參觀過的其他場地,她有些意見和我是一致的。我覺得籌備婚宴,其實只要遇到一些你認為合得來的 Sales 或是店舖,感覺已很不同。記得之前旺角帝京酒店的 Sales,我們在參觀場地遇見她時,她給我們的印象十分不錯,可惜後來的電話聯絡就差一點兒了,除了報錯最低消費額外,有一兩次我們還等不到她的回覆而要再三致電給她。

我們即晚便決定以朗豪酒店的 Ballroom 作為婚姻註冊及自助午餐埸地,所以我第二天便再致電 Jennifer,剛好這數天有婚紗展,除基本優惠外,我們更可得到一張 HK$1,000 的餐飲券,在明閣或 The Place 使用。我們會在一星期內簽訂合同和付第一次訂金,之後就有確實的婚期和婚宴地點了。

2 則留言:

  1. 我睇左幾個場呀....前日終於睇左帝京...約左佢差唔多兩個星期佢先得閒..點知個日去睇場,個sales竟然好似趕住收工咁,好求其咁帶我地睇左個場...連package個d都唔講,我叫佢傾一傾..佢就好快咁講左就算..攪到我同男朋友勁唔滿意...所以應該唔會考慮啦 >< 上星期去過日航..都幾鍾意...min charge又唔高..好鍾意佢4度門..好grand....負責同事好有禮貌...今晚會睇埋朗豪....我都有200人呀,想42樓多d..但應該會好迫....
    [Tareworker回覆07/21/2010 13:02:00]唔鍾意就唔好選啦, 我o個時都因為帝京個sales 講野一時一樣而唔高興, 有時打佢電話找唔到佢, 留左言都冇回覆, 之後佢竟然話抄錯左我地個電話所以覆唔到我地, 好神奇!
     
    日航既staff 真係好有禮貌, 價錢都ok, 不過地點我自己就覺得可以揾到間再就腳d既.
     
    唔緊要啦, 慢慢揾, 總會揾到間岩自己心水的~
     

    回覆刪除
  2. 我o個時都因為帝京個sales 講野一時一樣而唔高興, 有時打佢電話找唔到佢, 留左言都冇回覆── 原來間間酒店啲staff都係讀同一間學校o架!!!!佢哋唔識咩叫尊重客人~~
    [Tareworker回覆10/27/2010 12:42:00]sales 好時就好好, 唔好就唉... 簽完約之後仲... 唉得大聲! 哈哈~

    回覆刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...