2015年7月16日 星期四

{Baby} 聚會.Blog Blog BB Gathering 之玩轉 Playhouse


感謝 Playhouse 的邀請,讓 TareBaby 在上星期六與一眾 Blog Blog BB 上水匯Playhouse 見面,而且還喪玩了一個下午。


我們約在下午一時到達,TareBaby 入場後便自動波衝去玩。Playhouse 面積不算很大,但都夠 TareBaby 喪玩有餘,因為這兒有她最愛的滑梯,又有巨型毛公仔和大舊軟墊積木,還有比較少見的騎馬馬,最後我們逗留至近六時才離開。


媽媽我雖然中間有機會和其他媽媽們吹水,但總是覺得不夠喉,期待下次見面可以再傾傾傾。

去片!

[條彩虹滑梯真係好好玩,我自己都玩左好多次]




[艾菲影相係靚 D 既~]


[TareBaby 對巨型毛公仔情有獨中]


[如果 TareBaby o係屋企有咁勤力執玩具就好 lu…]



[我都係第一次見有小朋友咁樣過呢個轉轉 look look,要頒個難度獎比 TareBaby 先得]



[騎下斑馬先]


[TareBaby 自己玩居多,難得同大爺有交流,握下手,仲有鏡頭以外既搶膠桶,當然係 TareBaby 搶野啦]

[好專心咁砌積木]


[o係迷宮三樓射波]

[大合照前先吃茶點,又係偷艾菲既相]


大家有沒有發現一開始就少了一盒檸檬茶?答案在下面。。。


[四時左右 TareBaby party 房中途休息,就咁就 KO 左盒野飲啦!仲比佢發現電視有佢個樣~]





最後送上 Blog Blog BB 大合照,希望好快又可以和大家聚會!





10 則留言:

  1. Tara Baby 點解仲咁baby樣? 好可愛~
    下次再一齊玩過~

    回覆刪除
    回覆
    1. tarebaby仲有baby fat 呀! 所以睇落仲好細個, 我自己幾like 嫁~

      wahahahhahahahaha!

      好, 下次再玩過~

      刪除
  2. 好感動,終於有人影低"playhouse"準備嘅相片喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 要唔要我借紙巾比你呀小檬媽? hehe!

      刪除
  3. 今次都無咩機會同佢傾偈,下次一定要講講講唔停先得

    回覆刪除
  4. 睇你啲相先知果度咁多野玩,肚B唔敢上去,所以我完全唔知個網陣裡面有咩玩 ^^"
    嘻嘻,遲啲你搬左,我地要多啲約出黎玩傾下偈呀 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 肚B唔上去上邊, 咁你地輕鬆好多呀~ 多人既時候, 我同老公輪住跟住tarebaby走上走落, 都咪話唔累....

      係呀, 遲D 真係要約多D出黎玩呀~

      刪除
  5. 我好耐無見TAREBABY, 今次一見, 覺得大個女左好多呀!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都成年冇見啦~

      我覺得小朋友樣子冇咩點唔同, 但就個個都大個左~

      小寶好高呀, 我都想tarebaby高D, 不過我同老公都唔高, 要佢後天自己努力啦~

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...