2013年9月17日 星期二

*17/9/13* From Blog To Book

Y! Blog 執笠,令我想把 blog 印成書的念頭再次出現,因為blog 的版面始終與 word file 和獨立一張張照片不同。我想 bloggers 們應該和我一樣,會花心思訂立 blog post 的分類和文章標題,也會執靚 blog layout

我只快快 search 了一些有關 from blog to book 的網頁,暫時對於用那一間公司還未有定案。

blurb – 看來要自己排版,像 photobook,但自由度應該較大




blog2print – 製成品如 blog 內文章的 layout,留言也能印出來,support Blogger,但我想能夠做到 Y! Blog 的樣子
http://blog2print.sharedbook.com/blogworld/printmyblog/index.html
http://blogspot.sharedbook.com/blog2print/googleblogger/index.html
https://www.facebook.com/Blog2Print?v=feed&story_fbid=256735661251&ref=mf








點點印 自己排版做文庫本,以我的性格,沒有 discount 或死線的話,應該要一年後才能起貨。。。









22 則留言:

  1. wa~乜可以將blog印成書架?!我真係好鬼大鄉里,唔睇你個blog都唔知添!幾好喎~攪到我都心思思添

    回覆刪除
    回覆
    1. 我想整好耐嫁啦, 不過冇咩原動力, 而家Y! BLOG 會消失, 都可以整番本留為紀念, 不過就要時間啦...

      刪除
  2. 嘩好勁呀,咁咪可以變才女出書囉 ^O^

    回覆刪除
  3. wa wa~睇完我都有d心動呀...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我未認真睇下邊間公司岩自己多D, 如果你有興趣可以一齊研究呀!

      刪除
  4. 我用過BLURB,用過TINTINT,我個人覺得後者好D,但花的時間與心機都多D。加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用過TINTINT, 不過係整日記本, 個實物真係不錯的.

      日記本係有TEMPLATE, 但文庫就真係要自己花多D 時間排版, 諗下要點整先岩自己心水; 如果全部自己排, 我就未諗定好唔好放埋留言入去啦.

      刪除
  5. 原來可以整書架?不過我吾想比老公睇,所以都係留係網上安全D,嘻嘻嘻

    回覆刪除
    回覆
    1. 整左本書, 都可以唔比老公睇的, 我老公知我寫BLOG, 不過佢重來都冇咩興趣睇, 所以我都唔太擔心佢會偷睇, HEHE!

      刪除
  6. 點點印我結婚時用過, quality 都ok 架~
    但幾年前了~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都整過一次日記本, 質素真係OK, 不過諗起排版就.. 有D 怕怕... 怕自己爛尾~

      刪除
  7. 出書咁勁! 不過肯定有排執....上次印啲幾頁紙既$7.99既相簿都執餐死...

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦, 出書型得黎係要付出好多代價嫁... 我近排好忙, 連BLOG 都唔得閒UPDATE, 睇怕出書都唔係話好快既事.

      不過其實我係想係Y! BLOG 摺埋前出到嫁, 事關想出番Y! BLOG個樣子... 即係要12月尾前, 有D難度...

      刪除
  8. 如果真係將個blog變成書,真係好開心喎﹗不過要自己排版就真係麻煩d~~
    但都係好介紹~~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 將BLOG 變成書, 可以當做自己既收藏, 十幾年後睇番, 唔知會有咩感覺呢?!

      刪除
  9. 好主意呀。。。有消息記得通知我!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好! 不過我諗要GEN MA 等下啦... BTW, 我而家又心思思想整D 化妝袋, 因為間中都見到ARTSCOW 有優惠, US$9.9 3 個. 都唔知整得邊樣...

      刪除
  10. 嘩﹗呢個idea好good呀﹗搞到我都有D心思思添﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我可能會試BLOG2PRINT, 因為可以整到個BLOG既樣, 不過就要執晒搬過黎既POSTS 先可以整... 大工程呀!

      同埋到時可能會加埋D PRIVATE 既POSTS, 咁先至COMPLETE, 唔知我幾時開始到呢? KAKAKAKKA!

      刪除
  11. hello 我是YAHOO的Shelley, 迫到聖誕來才搬BLOG, 忙著搬BLOG, 也在忙著ADD返你們的新BLOG, 原來你們一早己搬好...這幾天辛苦屎我了..

    回覆刪除
    回覆
    1. 加油呢~ 我都唔係太習慣呢邊嫁咋, 惟有邊寫邊習慣啦!

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...