2015年10月15日 星期四

*15/10/15* 秋風起,又到衣櫃轉季時


上星期剛替 TareBaby 訂了冬天校服,想不到過幾天就真的凍起來,昨天我替她穿了兩件外套回校,放學時 TareBaby 好溫暖,我想應該是有點熱!


我慣常放幾件長袖衣服外套在 TareBaby 的櫃桶,萬一天氣轉涼都不用爬梯找厚衣服。而我自己,就出奇地連一件外套都找不到!回想起來,原來年初轉季時我很有手尾的把所有厚厚薄薄的外套統統抽真空放到衣櫃頂,還好櫃桶裡頭有兩件開胸恤衫,扮住外套頂住先。 

由於屋企實在太亂,我不太想那麼早換季,要知道換季的定義就是有一大堆東西要執來執去,所以我決定用最簡單的方法來解決問題-


要買要快當然又是網購,去我平時買開的網店逛逛,真是逛逛都令人高興!現在頁頂的分類已有 FALL SEASON,而且還有 KOREAN,巧貼心啊!

http://www.zalora.com.hk/korean-fashion/


說起韓國時裝,令我想起未結婚時曾和姐姐妹妹一起去韓國 shopping,我們是絕對的購物團,因為我連一個景點都沒有去過,甚至沒有帶相機,目標明確得有點嚇人!那時韓國時裝不像現在那麼普及,雖然價錢不算便宜,但質素就真的很好。


唔知幾時又可以辦多次購物團呢?其實我仲好想去韓國食野嫁!I love Korean food

8 則留言:

  1. 睇完你呢篇... 搞到我都想SHOP一SHOP.... XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時唔得閒, 上網睇下睇下, 真係好易出事... 即係買到野~

      刪除
    2. 我俾你呢篇毒到出左事啦... XD

      刪除
    3. 買左咩呀買左咩呀?! 我好八掛呀..

      刪除
  2. 我每次換季都會留幾定幾件冬天衫/夏天衫唔收埋,目的就係將換季呢樣嘢拖得就拖

    回覆刪除
    回覆
    1. 好明顥我完全唔記得左自己要留衫... 好彩有留幾件比tarebaby~ 黎緊星期日又涼啦, 我諗我真係要拎番D抽真空袋出黎...

      刪除
  3. 我自從有小孩後,都有呢個留定幾件長袖換季用既習慣呢,女性都比較細心

    回覆刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...