2013年9月4日 星期三

{Baby} 滿足.淘之物大晒冷

女人,開心要買野,唔開心更加要野。

當大家都在忙著搬家的時候,不如看看一些開心的東西,就是早前我替 TareBaby 在淘寶購買的嬰兒衣服和用品啦!

這次購物,總共買了 13 間店舖的物品,衫褲鞋襪圖書樣樣都有,還買了一堆布鞋給自己老公家姐細妹,人人有份,永不落空。所以就算用了集運,運費都要人仔 129,重量好像是 30 多磅,重過 TareBaby 多多聲。

好,來晒冷吧!

[兩件頭泳衣,還未使用啊!]



[襪襪襪]


[很喜歡的兩條裙子,左邊是連身的,右邊那套可以分開著]


[上衣,質地不是純棉,但我愛它們的款式]


[買了三個不同碼的 T-Shirt,最細一件現在已不合穿]



[PP 褲,長的買回來時已很窄,好像穿了兩次左右,短的仍合身]



[波點褲,長的會單著,短的會穿在裙子內,當打底褲或用來保暖都可以;學步鞋,暫時仍合穿,不過想多買一對密頭的]

 
[把買來的衣服與之前朋友送的一次過洗乾淨 (多是 6 個月以上的),何其壯觀!]





22 則留言:

  1. 雖然我都忙住搬家, 但我都有抽時間出黎淘下, 遲d再同大家分享淘左d乜啦, 哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢個分享都遲左好多呀, 有D 衫TareBaby 已經唔岩著添!

      刪除
  2. 我搬0左去 http://alankathy.blogspot.hk/ 記住去個度 message 我,等我可以 connect 返你個 NEW BLOG ADDRESS, 仲未好識用... anyway remember to ADD ME BACK too,keep in touch

    回覆刪除
  3. 原來BB都有船襪, 正! 遲D入返D先~我都淘左一大堆...未有心情寫....

    回覆刪除
    回覆
    1. 對船襪已經唔岩啦... 可能BB 對腳仔真係大得快D~

      我想再買另一D 野, 不過冇時間睇呀...

      刪除
  4. 回覆
    1. 買下買下, 真係會一發不可收拾嫁! 而家我行過吉之島都要忍手, 就算大減價都係買左一條褲仔比 TareBaby jia~

      刪除
  5. 大家都搬咗去Blogspot就好啦,,,記住add番我呀!!!
    http://sarahcakeblog.blogspot.hk/

    回覆刪除
    回覆
    1. 梗係唔會忘記莎拉同陶寶B啦~

      大家O係度聯系番, 不過真係要D 時間間摸下點用BLOGGER/BLOGSPOT 呀...

      刪除
  6. 柑b 也是用尼個水泡~
    我地稱為大爺水泡~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同柑媽既眼光都差唔多喎~

      BTW, 我都買左個廚房圍欄, 想買好耐, 多謝你既介紹呢~

      刪除
  7. 晾晒出黎又真係幾狀觀喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. D衫褲我一晚都分左幾次洗, 洗左又發現櫃入面仲有, 所以算啦, 都係洗埋, 咁可以順便執埋櫃桶

      刪除
  8. 好多靚衫呀,等我又影下我上次買左既戰利品先得 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 好呀好呀, 有戰利品睇! 大家互毒~

      刪除
  9. 我都成日淘架,可以一齊SHARE下

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都記得你淘過既正野, 而家仲多唔多淘? 我通常儲埋一次過淘一堆, 始終而家有左小朋友, 時間成日都唔見洗咁既~

      刪除
  10. 我前排都淘咗一大堆嘢,宜家搬完屋都要share吓先得﹗
    女仔裙好靚呀﹗羨慕ing﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢堆係6月左右淘既, 我早幾日又淘左一堆, 可能今日或聽日收貨, 好興奮呀!!!

      男野型通常型D, 女仔就花款多D, 可愛D, 各有各好啦~

      刪除
  11. 真係好多衫呢﹗好可愛呢~~

    水太太搬左黎 http://mrswater.blogspot.hk
    得閒黎探下我~~

    回覆刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...