2013年12月9日 星期一

{Baby} 寫真.家庭照 by NT Photography 1 of 3


有相睇!有相睇!有相睇!

特別鳴謝:NT Photography 


是次結婚週年 + 老公生日家庭照 NT 操刀,之前在小檬媽的 blog 內看到 NT 為他們拍的家庭照已很喜歡,收到照片後果然沒有失望,而且還有大大驚喜,因為 NT 補捉了 TareBaby 許多趣怪的表情,我們平常絕對沒有可能自己拍攝得到。

要選照片放到 blog 文內真的很苦惱,因為張張照片都很喜歡,但總不能每張都放,幸好 NT 已精選了部份照片,十分方便我這位懶惰的 mama

我們共去了三個地方拍攝家庭照,分別是 Disney’s Hollywood Hotel 內的大草地、迪欣湖和荔枝角公園

Disney’s Hollywood Hotel 

我是在 FB 的親子好去處內看到有 mama 介紹這個地方的,既然我們就是住在這間酒店,在酒店的大草地拍照就最方便不過。從酒店正門直入推過玻璃門就可以去到大草地,那兒還有兒童遊戲設施。雖然這兒是酒店範圍,但非住客都可以來的。

我們是星期日來的,當天所見不是太多人,若是假日來這兒拍照和野餐,應該很不錯呢!惟一缺點是自己駕車來的話,停車埸收費很貴,所以最好還是坐港鐵到迪士尼站,再坐 shuttle bus 去酒店。

去片!















20 則留言:

  1. 回覆
    1. 今晚返屋企先放到相呀, 公司搞唔到呀...

      刪除
  2. 回覆
    1. 搞到我都好想影呀~~ >< D相影得好靚, 最鍾意第二張一家人扒係度既草地相!!!

      刪除
    2. 魔鬼:影啦影啦,唔影唔知好唔好呀!!!!
      (講明先,我冇得分comission架,我淨係叫咗NT哥哥第日要供吓小檬讀書咋)

      刪除
  3. 相呢?喂喂。。。唔好吊我地癮喎!! 群情洶湧呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇呢冇呢, 公司讀唔到張卡呀... 又搞左一排先搞掂D 相既位置, 下次都係入晒相先寫字, BLOGSPOT 都有D唔好既地方呀...

      POST 左酒店草地相啦~

      刪除
    2. 哇,第二.三張好好呀。。。。。佢真係影得好好。。好在唔係淨係我讚佢!

      刪除
    3. 呢輯相睇極都唔厭呀, 老公都話影得好, 呢樣最難得, 如果唔係, 好難有下次嫁嗎~ HOHOHOHOHO!!!

      刪除
  4. 回覆
    1. 見你哋一家咁滿意d相 我突然覺得好安慰 :)

      刪除
    2. 咁有冇感動到流口水呀?!?!?!?!? HEHEHHEHEH~

      刪除
  5. 啲相好手靚呀!尤其係個大草地,tarebaby追住泡泡果幾張笑得好可愛^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好鍾意TAREBABY D 表情, 玩得好投入咁~

      個大草地都真係幾好, 又唔算多人喎, 得閒入去影下相, 行下都幾好嫁!

      刪除
  6. 好溫馨呀~自己set腳架就會硬綁綁咁笑,唔會有呢d shots見到,明智決定呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝晒~ 我都好鍾意輯相, 夠自然, 又開心, 同埋真係自己影唔到呀... 因為而家想叫TAREBABY 停O係度比我地影張相都好難呀~

      刪除
  7. 第一張好似KEY落去咁, 好搞笑.
    第二三張我覺得最靚, 一家人笑容好一致.
    其他都係好靚, 好有動感. 怪不得你話張張都咁靚, 揀唔到啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 第1張因為後面有大大個HOTEL 字, 所以似3D~

      跟住第2/3張我都好鍾意呀, 難得連老公都笑得咁自然喎, 佢影PRE-WEDDING 時成日都被攝影師叫佢笑笑笑嫁, WAHAHAHHAHAHA!

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...