2014年2月4日 星期二

*4/2/14* Tare 氏一家祝大家馬年大吉

大年初四才和大家拜年,祝各位 blogger 心想事成,小朋友 & bb 身體健康、食得瞓得、快高長大。

我們家沒有特別佈置,只是放了一盤年花,而且昨晚已被我修剪成只有一枝花兩枝柳的擺設。


今年為農曆新年準備事項是破記錄的

全盒-在廚櫃裡沒有放出來。
揮春-還是貼著去年的,我正想今天在 office 印文地貓的賀年揮春回家貼。
年花-回娘家吃團年飯時打包了大姨送的年花。
年宵-精神上和老公 TareBaby 去逛了一轉,實際是上上個星期日在家午睡了。
新衫-TareBaby 穿的米色裙子原本是打算去年年尾表妹結婚時穿著的,不過當天太冷,所以穿了另一條厚一點的裙子,所以都算是新衣服啊!

感覺上今個農曆年比去年好,至少我沒有因為太疲累而爛咀,年初四上班又沒有遲到。

馬年,我希望自己能夠多坐校巴回公司,少坐的士上下班。
(同一希望在 2014 新曆年已許下,不過一月的日子差不多全部失手)


送上大年初一的家庭照:



17 則留言:

  1. 祝你一家合家平安,萬事如意!!

    回覆刪除
  2. 太疲累會爛咀?
    我食得多果啲乜糕物糕都會

    回覆刪除
    回覆
    1. 我抵抗力一弱就爛咀, 所以太累就好易爛咀嫁啦!

      咁你會唔會係因為食糕熱氣所以爛咀?!

      刪除
  3. 祝你一家馬年新年快樂...馬運亨通...身體健康!!

    回覆刪除
  4. 祝你一家馬年行大運~ TareBaby 快高長大~身體健康~恭喜~恭喜~

    回覆刪除
  5. 祝Tare家個個都身體健康,萬事如意

    回覆刪除
    回覆
    1. 祝妹豬媽一家大細馬年大吉! 龍馬精神!

      刪除
  6. 祝tare's family一家身體健康,事事順利^^
    tareworker似乎係起忙果種,坐唔到校巴即係都遲收工果種,希望你黎緊可以冇咁忙,多啲享下家庭樂 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 祝肚B一家身體健康, 心想事成!
      我都希望工作上可以冇咁忙呀, 其實我諗住之後做FTM 的, 所以都要開始安排下啦~

      刪除
  7. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  8. 先祝你一家健健康康心想事成 我有問題想請教一下
    作為舊客仔你認為這可行嗎?
    http://ientyi.blogspot.hk/2014/02/concept-charge.html

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都祝NT 新春大吉, 馬年行大運~

      我留左言比你呢~

      刪除
  9. 祝你哋一家馬年心想事成,日日咁happy呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家咁話~

      祝燒腩仔一家馬年大吉, 身體健康~

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...