2014年2月13日 星期四

*13/2/14* 麵包機。擁有你的首個星期

各位,我已經投入麵包機的懷抱了!

看過艾菲柑媽的介紹,令原本還在十五十六的我的起心肝,去 HSBC 快手換購一部 P 牌麵包機回來。

原以為要去尖沙咀某商場取貨,幸好撥了個輪去問一下,原來是有免費送貨服務的,所以上星期六麵包機已安坐我家中了。

星期日晚開機大吉,先做了個基本麵包,完全感受到那種「放晒所有野入去再襟粒掣再等食的方便」。我預設了早上上班前完成的,晨早起床就嗅到麵包香啦!第一次自己切麵包,是亂來的,又在家中找了個年糕盒給老公做麵包盒,麵包中間還夾了芝士。




隔了一天再做麵包,問過老公,他想吃朱古力包但家裡沒有朱古力粉,所以先做咖啡麵包頂檔。過年的開心果還未開封,所以順便試試加入乾果 function。麵包有咖啡味又有少少 nutsgood



之後一晚 (即昨晚) 在跑數,一連做了蘋果醬開心果香蕉麵包。蘋果醬未試味,應該不會不能入口吧;開心果香蕉麵包很軟綿綿,不過香蕉味道不突出,而開心果就吃得人很開心,因為我加重了份量。





近來天寒地凍,原來起床切麵包的動力足夠讓我準時上班 (好像有點掉轉了…)。另外,今天終於把麵包切開了八片,可以當兩天的早餐了。

之後想試試丹麥麵包莎莉蛋糕肉鬆,前兩者應該都很肥,後者就可以當零食。


17 則留言:

  1. 真係咁好用, 但部機真係唔平囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 都真係幾好用呀, 我自問平時煮野食係冇味道既人, 又唔識諗新野煮, 所以麵包機岩晒我, 事關倒晒D 材料入去, 按好掣就等食, P 牌真係幾易用的.

      我用匯豐卡>11年資個價買, 扣少少獎賞錢, 所以17XX就買到部機啦.

      刪除
  2. 自己整真係健康好多~
    見你哋個個都買咗,我都好想買番部,不過又怕自己三分鐘熱度

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都驚自己好快玩厭, 所以要諗多D 唔同麵包, 整黎同老公一齊食, 如果佢唔食, 我諗我冇咩心機整呀, 同埋要自己食晒D 麵包都要D 時間.

      我通常減糖減牛油份量, 盬直頭冇落. 同埋我間中買早餐都要19.5 (連熱飲), 都唔平, 所以自己整麵包感覺上慳一點.

      刪除
  3. 回覆
    1. 我都覺得係, 始終自己唔會落D 化學野~

      刪除
  4. 我係之前申請信用卡送o既麵包機,有啲玩上癮架,尤其當見舊麵團又細細舊變到高大威猛依下 ^^
    自己整可以畀小朋友食又健康啲呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得自己上左癮啦~ 日日都揾下屋企有咩材料可以整, 今日仲整左個麵包返娘家, 如果佢地鍾意, 諗住個個星期都整一個比佢地, 咁樣先可以物盡其用呀嗎~

      我仲問爸爸拎左D 煲完湯既肉, 諗住試整肉鬆~

      刪除
  5. 點解你D 包可切得O甘靚? 我覺得好難切 >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 我開頭都切得好樣衰嫁, 同埋我影左D 切得靚既包包黎影相咋~

      我冇買麵包刀呀, 都係用屋企O個把, 我好似片"片皮鴨"既手勢黎切, 好似會比打直切影dd~

      刪除
    2. 根據我多次失敗經驗所得,攤凍個包再用麵包刀輕輕力逐D逐D鋸落去就會切到㗎啦,最好當然有個麵包切割器會再靚D啦

      刪除
    3. 平日返工前收包真係難D 切~
      我星期六下午收包後隔左兩三個鐘先切, 真係易好多呀!

      刪除
  6. 用麵包機整麵包係會上癮㗎﹗我部機到宜家都個個星期有工開㗎﹗不過就無初初咁癲日日開囉﹗keke...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我而家隔日開機, 因為整一磅同老公兩人食兩日先食得晒, 星期六日通常兩日都開, 因為會整多半磅比娘家, 咁樣好似多D人受惠, 部機又用得抵D~

      刪除
  7. 回覆
    1. 本身跟機有一本, 開頭可以跟住整, O係 fb group 又會有人寫食譜出黎做福大家, 仲有煮食 blogger 都會放食譜, 所以超多野睇呀~

      刪除
    2. + 咖啡粉, 芝麻粉呢類我通常隨心落, 放乾果格只要唔超過佢指定既粉量就得, 真係好鬼易嫁~

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...