2010年5月29日 星期六

*27/10/09* 選定大日子

十月中西班牙旅行回來後,我們的工作都很忙碌,完全沒有時間理會結婚的事情。

直至十月底,由於男朋友想下年的十一或十二月結婚,亦即約一年後左右,我們知道首先要定下日子,再預留埸地,否則遲些可能所有心儀的場地都滿了。


我用了一個很科學化的方法選定我們的大日子:

1. 記下所有十一和十二月星期日的日子(我星期六是長短週的!)

2. Esdlife 對照一下哪些日子是宜嫁娶的

3. Sina 對照一下哪些日子是宜嫁娶, 不宜嫁娶和諸事不宜的

4. 找出在 Esdlife Sina 都是宜嫁娶的日子

由於只有一天,即十一月十四日,所以不用再三選一或二選一,完成!

選好日子後我們當然有再請示兩邊家長,而最後日子也成功通過檢驗,接著就是要預留埸地了。

5 則留言:

  1. 恭喜呀~真係好多人係11月結婚呢!
    [Tareworker回覆07/14/2010 11:43:00]Thank you!
     
    11月, 唔太熱, 又唔太凍呀嗎~

    回覆刪除
  2. 加油呀... 開始 倒數啦
    [Tareworker回覆08/27/2010 21:41:00]係呀... 近排都係忙緊搞 D 濕星野, 原來都幾多野仲未決定/搞掂...

    回覆刪除
  3. HAHA...GOOD GOOD...我同你的選日子做法差不多...whahaha
    本來我無打算睇什麼好日子呀...但未來奶奶話要喎!! 但問佢邊日又比極都比唔到...最後唯有用個方便又簡單的方法...上網睇...hehe...
    [Tareworker回覆12/03/2010 14:55:00]我覺得我結婚o個日就係好日子~ 咁係咪簡單好多呢!! 哈哈~

    回覆刪除
  4. 我都想咁簡單呢!!
    而且我家陣開始發覺...好多野都唔到我話事o既!! 攪到我好迷茫呢!!
    [Tareworker回覆12/03/2010 16:56:00]我係搞lunch buffet 的, 開始準備時都覺得應該唔會好似搞成日咁多野, 點知原來d 項目數量都係差唔多...
     
    因為大部份時間都係我一個人負責, 所以我反而係話事o個個, 我又冇咩問屋企人意見, 哈哈~
     
    可能迷網一陣, 遲d 就會ok 嫁啦!

    回覆刪除
  5. 我都希望係咁啦...謝謝你的分享呀^^
    [Tareworker回覆12/03/2010 17:48:00]一定會的呢~
     
    唔好客氣, 都係大家分享下姐~

    回覆刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...