2010年5月30日 星期日

*1/1/10* 買到珍珠頸鍊了

放假最開心就是睡醒時已是中午。

我們聯絡速遞公司到家中收件,將婚紗送回給淘寶網的店舖後,便出去 shopping

聖誕新年假大部份公司都在減價清貨。我們在荃灣廣埸的吉之島閒逛,看到我一直渴望在穿婚紗時配戴的珍珠頸鍊有折扣優惠,還有不同 size 的珍珠選擇。我試戴了珍珠 size 比較大的一條鍊,男朋友覺得太大了,而我和店員都覺得珍珠體積和鍊長短都剛好,所以我就決定把它買下了

男朋友認為我買得太急了,都不知道究竟那條珍珠頸鍊是否真的不錯我說我早就想用珍珠頸鍊配襯婚紗了,只是一直都沒有大特價和看到合意的顏色和 size,況且鍊只是四百多塊,又可以在其他埸合配戴,不會浪費的

兩天後我就會戴著這條珍珠頸鍊拍攝 pre-wedding



1 則留言:

  1. 你好! 我正物色緊 珍珠頸 鍊拍攝 pre-wedding, 所以search到你個blog~ 請問有冇條link share呀? thanks!
    [Tareworker回覆09/09/2010 13:10:00]條珍珠頸鏈係o係荃灣吉之島買嫁, 我諗千色店, 吉之島呢d 大型百貨公司都會有counter. 
     
    我冇影相呀~ 所以冇link 可以share 比你呢~ 不好意思!

    回覆刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...