2014年9月22日 星期一

{Baby} 媽媽.打主家工後的轉變


突然很想記錄一下自當全職媽媽後自己的轉變,當中有好一些之前是完全想像不到的。


P 牌煮婦實習中 

之前我有擔心過是否應付得到一家人每天的飲食,因為我本身不太懂做菜,無味道和悶是我給自己的評語。現在我多做簡單和健康的餸菜,間中煲湯和做麵包,忙碌或太累就會上餐廳和買外賣。不給自己太大壓力,做煮婦都會開心一點!




密密去玩水


在七八月,我每星期總有三四天會和 TareBaby 去泳池玩水,起初是上康文處的幼兒水上安全班,之後就是喪去青衣泳池玩 sir sir。其實我是不懂游泳的,只有小學時去過沙灘和泳池玩水,泳衣是幾年前因為特價而唔覺意買的。最抵應該是 TareBaby 那件在吉吉島買的泳衣,只花了五十個大洋咋! 




單拖出街無有怕


過去兩年我們去街多是三人行,有時只有我和 TareBaby,我寧願待在家。現在我享受和 TareBaby 手拖手去逛商場超市,只要揹上背包就可以出發了。




另外,希望大家多多支持打工仔 Logbook 首次 Giveaway,在這篇留言就有機會得到 Swiss Kiss 的產品一枝!謝謝!
http://tareworker.blogspot.hk/2014/09/17914-logbook-giveaway_17.html




24 則留言:

  1. 大個咗好多噃 真係女大18變

    回覆刪除
  2. 不來住付近。青衣泳池是海濱長朗那邊?

    回覆刪除
    回覆
    1. 青衣泳池O係青衣城隔離, 應該係海濱長廊O個邊呀~

      不過我唔係住青衣嫁, 我坐409小巴去玩嫁, 一程車到, 叫做樓下上車, 409又可以去到泳池門口, 所以我唔係去自己住O個區既泳池玩水~

      刪除
  3. 加油呀
    住家工唔易打,HEHE
    不過每日見到小朋友笑就覺得值得
    等你SHARE多D~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 住家工真係唔易打呀...
      所以我好欣賞圓圓你照顧得波哥咁好, 野食同用品都超GOOD~
      我覺得自己享受緊做ftm既生活, 係忙D, 不過同tarebaby close左好多, 亦都知道佢每一樣野, 好開心~

      刪除
  4. 打住家工其實係件好幸福嘅事黎~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得係呀, 生活係忙點, 不過我都好享受呢種家庭生活~

      刪除
  5. weekday逛商場同超市特別爽! 至於煮飯, practice makes perfect!
    btw, tarebaby頭髮長左, 又肥左好多呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 平日去邊都少人好多, 而且9月去圖書館, 泳池, 直頭冇人咁濟~

      煮飯我真係要下多D苦工呀...

      tarebaby得塊面同肚tum, 要儲多D 能量呀, 返學易病啊~ hehe!

      刪除
  6. 同小朋友出去拍拖係FTM最開心嘅事﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 我之前真係好少同tarebaby兩個人去街, 而家就好習慣, 出門口都快左~

      刪除
  7. Tarebaby識行, 出街會輕鬆好多. 佢多唔多扭抱架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 返學之後多左自己行, 舊時成日都會想抱抱, 而家就成日講"自己行"~ 應該係好事黎呵~hehe!

      刪除
  8. 回覆
    1. 我都希望繼續幸福落去~

      未做ftm前都諗過如果發現自己其實唔岩做ftm, 之後會出番黎做野, 但係而家都算幾適應~

      刪除
  9. 原來tareworker 你做左ftm? 羡慕中~
    我相信同寶貝二人既時光一定係好開心,
    欣賞你開首話唔好俾自己太大壓力, 我覺得有時食下外賣都好開心:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 7月中開始打主家工~

      我都同享受而家同tarebaby 既二人世界, 遲下佢唔痴我就冇嫁啦...

      我有時上午做家務, 太累或者唔想煮, 接tarebaby放學時就會買埋外賣一齊食, 一齊去買野都係種樂趣呢~

      刪除
  10. WOWOW ~ 原來你做了FTM ~
    一定有挑戰但好開心, 其實我都好想睇住柑B 成長, 但 $$$$$$$$$$$$$$$ ...
    所以遲下再算了 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 做FTM 係幾累, 不過又真係好開心~

      $係搵少左, 不過又未至於唔夠用, 所以我地選擇陪tarebaby多點, 我覺得選擇冇話岩定錯, 最緊要自己舒服開心~

      刪除
  11. 好幸福呀. 我都好鍾意揹住backpack 同apple 周圍去.
    唔係我style, 但方便左好多呢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前好少用backpack嫁, 而家重買多左個添, 因為真係好方便, 而且裝得多野~

      刪除
  12. 似乎tareworker打住家工後,生活充實好多忙好多喎!
    可以同tarebaby兩個去拍拖真係幸福呀^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 直頭忙到頭頂出煙呀~
      不過有時又好似瞓得比之前多, 因為我會同tarebaby一齊昏迷不醒~

      但係有時搞下屋企野又會整到34點, 一時時啦~

      而家真係多左兩個人去街街, 唔再怕單拖搞唔掂~

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...