2014年2月28日 星期五

{Baby} 寫真.2013 中大校友日

[去年的事情,現在才 blog 回,慢了許多拍啊!]

未知 Bloggers 們會否和我一樣,自有了小朋友後,會特別留意一些親子或戶外活動的消息,一來不用自己想爆頭週末要去哪裡,二來活動地點多數會是郊外或公園,帶小朋友去放電一流。

早兩星期我們就去了荔枝角公園的狗狗領養嘉年華TareBaby 帶埋私家車去巡場,仲唔覺唔覺抽左好多狗狗既水。

先倒帶回去 2013 年的中大校友日。。。

香港中文大學

我曾聽前上司說中大校友日會有攤位遊戲、大型吹氣滑梯、歌唱表演等,適合有小朋友的家庭去消磨整個下午。

我們沒有預先在網上做登記,所以沒有遊戲卡之類的東西,Tarebaby 年紀還小其實都不懂得玩攤位遊戲。

去到百萬大道很快便看到老公學系的攤位,還給人拍照放上了 fb

[找到我們嗎?]
FB Link



飯煲底有歌唱表演,TareBaby 聽到拍晒手掌。附近有個大會攤位可以取免費汽球和印仔免費泊車,讚讚讚!



午飯時間我們去 Medical Canteen 醫肚,TareBaby 就吃粥仔。我們在戶外的桌椅吃飯,周圍都有雀仔行來行去,TareBaby 看得很高興。

跟著我們就去了老公學系的小聚,原本以為可以帶 TareBaby 去看看實驗室的,不過當天沒有開放,因為樓層在維修中。

[TareBaby 又有禮物收啊!亦即是我越來越多野拎~]





離開後我們再去 Medical Canteen,因為要去吃檸檬批!TareBaby 都吃了一啖,不過看來不太喜歡。




再闖百萬大道時 TareBaby 看到一個大公仔就衝了過去,原來是中大校友日的鳳凰 (我錯說是,給老公糾正應該是鳳凰),少不免要影相打卡。




臨走前和 TareBaby 在中大圖書館前留影,下年校友日再來!




16 則留言:

  1. 原來校友日咁多野玩! 今年我都返下去先~~ ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得都幾熱鬧呀, D 攤位係比小朋友玩居多, 如果小朋友識玩仲好.
      tarebaby 鍾意睇現場歌唱表演, 我諗2014年再去的話, 我只係同佢坐係度聽歌佢都好開心嫁啦~

      刪除
  2. 回覆
    1. 係係係!
      對上一次返去係暑假又好似係星期日, 所以食唔到, 今次問定姨姨檸檬批係幾點出爐, 校岩時間去買添呀~

      刪除
  3. [TareBaby 又有禮物收啊!亦即是我越來越多野拎~] <==真係唔知開心定唔開心好喇! 又要拎多樣 , haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 隻公仔拎到返屋企就比我放左入櫃頂, 哈哈!

      刪除
  4. 真係玩得好開心喎﹗我都覺得參加呢D活動可以唔使自己諗節目好方便,但就成日怕會好多人囉﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時O係商場人多我都有點怕嫁, 因為其他人見唔到細細粒既tarebaby, 驚佢比人撞而佢自己又唔知危險.

      反而呢D戶外地方就好D, 而且氣氛都真係幾熱鬧~

      刪除
  5. 肚B黎緊唔會返pg,我都要plan下啲weekend同肚B去邊玩啦!
    Tarebaby見到隻大鳳凰公仔都冇驚,好叻叻喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 講開PG, tarebaby 都停左一段時間啦, 我地想上返之後先讀N, 都係時候要睇下啦...

      刪除
  6. 有咗小朋友之後,真係會多咗好多戶外活動

    回覆刪除
    回覆
    1. 未有小朋友之前, 我可以成日O係屋企, 而家通常都會諗下可以帶tarebabay去邊行下, 影下相, 玩下, 所以真係出多左街, 尤其是我只係星期六日揍tarebaby, 所以更加珍惜.

      刪除
  7. 畢業咁多年從來無JOIN過校友日,估唔到咁多野玩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今次都係第一次返去咋, 中大地方大, 唔玩攤位遊戲都可以去CC 影下相, 睇鴨仔, 不過要做足防蚊措施, 因為郊外真係有好多毒蚊, tarebaby 都中左一啖, 因為比佢自己抓損左, 個印而家仲O係塊面度...

      刪除
    2. 以前都覺得好多蚊......BB太細,可能要大少少先去。多謝你的好推介。

      刪除
    3. 我地都唔算返得密, 幾個月先一次.

      我覺得地方大真係好重要, 因為可以比多D 空間小朋友走動, tarebaby 細個時都係坐住BB車咁行下, 大人都會relax點. 仲有就係大學既canteen 真係好平呀!!!

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...