2012年7月11日 星期三

{39w3d} Tareworker 成為媽媽了

做了母親,才知道,原來...

陣痛比生產更為痛楚
生產前除了覺得痛,便是急大便
笑氣和止痛針只是令孕婦心理上感覺好一點

TareBaby 哭時我也會想哭
我會著緊 TareBaby
的大小二便次數和情況多於自己的身體和傷口
TareBaby 出尿布疹,我會很心痛  { 我們後來發現原來 TareBaby 是出熱痱 =_=! }
抱著 TareBaby
時很想一啖吻她的面珠


睡覺大過天的 TareBaby





19 則留言:

  1. You have a cute baby... congrats!!!
    [Tareworker回覆07/13/2012 10:14:03]多謝晒呀! TareBaby 發惡就唔可愛啦...

    回覆刪除
  2. 恭喜呀
    [Tareworker回覆07/13/2012 10:14:16]thank you so much!!!

    回覆刪除
  3. 原來你個小寶貝出左世啦 ~~~
    恭喜你 ~ ^33^
    [Tareworker回覆07/13/2012 10:15:13]tarebaby o係39wk3d 出世, 比預產期早左幾日. 不過我都未準備好晒d 野佢就出世啦, 所以出院頭兩日真係好呢hea呀.

    多謝晒~

    回覆刪除
  4. 莎拉蛋糕Sarah Cake2012年7月12日 上午11:34

    恭喜恭喜!!!! BB好可愛, 睡得好甜呀!!!! 自己做了媽媽之後, 先真正感受到母愛偉大, 就算有幾痛有幾辛苦, 只要BB健康就已經足夠!!!!
    [Tareworker回覆07/13/2012 10:17:43]係呀係呀, 做左媽咪真係唔同嫁. tarebaby 唔樓計時真係ok 的, 不過樓計時就好惡啦...

    我希望tarebaby 快d大, 因為而家細粒左d, 同埋大隻d, 實淨d.

    回覆刪除
  5. beautiful baby, congratss ar~~
    [Tareworker回覆07/13/2012 10:18:23]多謝晒呀! 我媽咪叫我唔好話個囡可愛, 所以我有時叫佢醜怪妹~

    回覆刪除
  6. 好可愛啊!!
    所以好多人就係做咗人阿媽, 先知道自己阿媽有幾偉大!!
    加油努力! 你漫長既媽媽路, 剛剛開始呀!
    [Tareworker回覆07/13/2012 10:20:29]係呀, 真係漫漫長路, 做媽咪大把野學, 首先要學係照顧佢既需要, 認識佢唔同哭聲代表咩, 好難呀!

    回覆刪除
  7. 恭喜恭喜!!!
    [Tareworker回覆07/13/2012 15:11:13]thank you so much leona!!!

    回覆刪除
  8. 哎呀好可愛呀!!!
    [Tareworker回覆07/25/2012 12:18:05]佢哭時真係可以好惡嫁, 仲要勁大聲, "樓" 時都好堅...如果得我同老公o係屋企, 我會用"疲於奔命"黎形容我地既生活...
    [愛蜜麗回覆07/25/2012 12:11:34]哈哈魔鬼樣!!!咪咁話佢啦!!哈哈!!
    [Tareworker回覆07/25/2012 12:06:49]可能成日對住tarebaby, 我好少見佢既可愛樣, 通常係魔鬼樣居多...

    回覆刪除
  9. TareBaby好可愛~~
    CONGRATS AR!!
    做媽媽好難唔為BB一舉一動而緊張
    仲有漫漫長路呢~
    [Tareworker回覆07/25/2012 12:07:59]多謝晒呀!
    係呀, 我見到佢哭或者patpat 痛, 真係好心痛嫁, 有時哭得耐同大聲, 都好擔心. 做媽媽真係唔易呀~ 大家都要努力!!!

    回覆刪除
  10. 恭喜晒~~ 見到BB就乜嘢辛苦都唔記得晒啦~
    [Tareworker回覆07/25/2012 12:08:39]多謝啊!
    有時見到佢訓左覺既樣, 真係好想一啖錫落去. 不過佢哭時又好難搞~

    回覆刪除
  11. 柏。拉。桃 。PPHEA2012年7月23日 下午4:04

    恭喜您呀媽媽~ 要努力呀!
    [Tareworker回覆07/25/2012 12:10:11]多謝晒呀!!! 我會努力嫁啦~

    回覆刪除
  12. 恭喜呀, 我係BK都估到係你, 知道你生左~~
    TareBaby好圓好可愛呀, 佢幾重呀?!
    [Tareworker回覆07/25/2012 12:14:47]我o係 bk 都係用同一個名, 所以好易認呢~

    tarebaby 係細碼b, 出世時得2.69kg, 我自己都有d意外, 以為會有6lbs. 可能我最後一個月冇重過, 唔知係咪太勞碌, 有時工作到好夜, 放產假時因為之前準備得太慢, 所以日日都好多野搞, 結果自己唔吸收...

    跟住tarebaby 仲要肚or 左2日, 真係心痛死我... 好番少少之後, 去便便個位又損左, 所以哭得好慘, 揍b 真係一門學問呀!

    回覆刪除
  13. So cute!!!
    [Tareworker回覆07/25/2012 12:15:15]多謝呀, 好耐冇見你出post 啦, 近來點呀?

    回覆刪除
  14. 恭喜呀, 好可愛呢!!!!
    [Tareworker回覆07/25/2012 23:54:42]多謝你呀! 媽咪唔比我話tarebaby 可愛嫁, 所以我有時叫佢做醜怪妹~

    回覆刪除
  15. 好可愛呀.恭喜晒你呀..我都好期待我個bb呀
    [Tareworker回覆07/27/2012 11:12:21]多謝晒呀! 做左媽咪既感覺真係好唔同的, 預祝你生產順利, 之後大家要多多交流呢~

    回覆刪除
  16. 去了旅行, 遲來了恭喜你哩..好可愛呀...想你而家應該忙得好開心吧...加油呀!!
    [Tareworker回覆07/29/2012 20:25:33]多謝晒呀!!! 你講得好岩呀, 忙得黎見到tarebaby 咩樣都好, 都係好開心嫁~

    回覆刪除
  17. 好可愛A~~~^^~~
    你生時痛唔痛A
    [Tareworker回覆08/21/2012 17:34:09]Thank you so much!!!
    我覺得陣痛比生時痛好呀! 可能生既時候一覺得痛就要用力, 所以分左心呢~

    回覆刪除
  18. 好可愛呀,恭喜呀
    [Tareworker回覆08/27/2012 10:06:53]thank you so much!!!

    回覆刪除
  19. 遲來的恭喜
    [Tareworker回覆08/27/2012 22:49:49]多謝晒呀!

    回覆刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...