2012年1月27日 星期五

{16w6d} 新春報喜

恭喜發財!
 
大年初五才和大家拜年,不過我信有心不怕遲,大家收到最重要。




這個農曆新年請了兩天假,所以下星期一才上班。之前數天因為天天都要出門,所以到現在才有時間休息一下,順道 blog blog,原來上一篇已是 2011 年寫的了 (報告一下,兩本 Photobook 還未收到啊...)
 
這篇題目是「新春報喜」,因為 Tareworker 的肚子裡有 TareBaby 了!昨天剛完成第一次醫院產檢 (之前已到過健康院了),第二次聽到 TareBaby 的心跳聲,知道 TareBaby 繼續在成長中,覺得是時候和大家分享了。

 
往後希望自己能多寫文章,記錄一下 TareBaby 的成長過程 (可是我還有 3 篇商戶評分未開工...)

 
新一年,衷心祝福各位姊妹及媽媽都身體健康,心想事成!


18 則留言:

  1. Congrats!!! Let's add oil together!!!
    [Tareworker回覆01/27/2012 22:59:40]多謝多謝! 大家咁話~

    回覆刪除
  2. 恭喜晒~~小心身體,和努力啲blog啦。:)
    [Tareworker回覆01/27/2012 22:59:25]多謝晒啊~

    回覆刪除
  3. 莎拉蛋糕Sarah Cake2012年1月28日 上午10:38

    恭喜晒!!!! 歡迎加入龍媽媽行列呀!!!! 你要好好休息, 小心身體呀!!!!
    [Tareworker回覆01/30/2012 12:36:59]我而家足17wk 了, 預產期係7月7日, 大家都係7月b~
    [莎拉蛋糕Sarah Cake回覆01/30/2012 12:19:18]我而家Wk15多啲, 預產期7月23日,你呢?
    我諗我地兩個B既Birthday都會好近呀!!!
    [Tareworker回覆01/28/2012 12:32:07]多謝莎拉, 你都要小心身體呀~ btw, 我而家wk 16 多d, 你呢?

    回覆刪除
  4. 恭喜~~又多個龍媽媽~~
    呢排天氣都好凍下 你要小心身體呀
    [Tareworker回覆01/28/2012 12:31:23]多謝啊! 你都要著多件衫, 唔好冷親呀~

    回覆刪除
  5. 恭喜~~ 又多一個龍媽媽喇~~
    [Tareworker回覆01/28/2012 12:30:51]多謝啊!

    回覆刪除
  6. 邊度生呀?有冇睇私家?
    [Tareworker回覆01/31/2012 18:37:30]我係差不多夠3個月, 個肚先開始覺眼, 而家返工, 除左自己team 同事之外我已經話左比佢地知之外, 其他人都冇問我呀... 我都唔知人地覺唔覺既... hehe!
    [小藍回覆01/31/2012 14:56:20]不過我O個時係打斜度既, 同依家度個位唔同, 我3個月就有同事問我係咪有左, 話我肚突突喇:P
    [Tareworker回覆01/31/2012 14:15:27]咁就真係一開始已經好大啦喎, 如果個肚大得快, 咁咪一早就知道有左?!
    [小藍回覆01/31/2012 13:46:47]我一發現有左已經34~~~到依家就黎8個月38
    [Tareworker回覆01/31/2012 13:43:53]我而家31吋肚, 好似呢兩三星期都係, 不過覺得個肚比之前脹左d呢~
    [小藍回覆01/31/2012 13:25:19]不過後期大得慢左~我係一開始就好大, 跟住幾個月先再大D, 幾個月又大D咁
    [Tareworker回覆01/31/2012 13:01:54]我有睇你個blog 呀, 所以都知你個肚大得好快呢~ 我而家剛足17wk.
    [小藍回覆01/31/2012 09:36:26]我個肚好早已經大大個實的的, 依家幾多w?
    [Tareworker回覆01/30/2012 21:35:17]或者我遲D 都會KEEP 住想見都唔出奇, 不過而家都OK, 我同老公都冇咩話要"見"下佢, 不過老公間中都會摸下我個肚.

    未FEEL 到呀, 我覺得似摸住自己D脂肪多D呀~
    [小藍回覆01/30/2012 13:21:42]其實如果一直冇CHECK開O個D通常過埋結構都唔會特別照
    真係好佩服你, 我初頭見少陣都心掛掛, 你FEEL倒胎動未?
    [Tareworker回覆01/30/2012 12:40:12]我o個間醫院話age>35先會安排, 所以我冇得照結構呢~

    講真, 我知TareBaby 一路成長緊, 唔洗見佢個樣都ok 的. 過埋結構, 我諗會就會keep 住睇私家, 因為後期要check 轉頭未, 有冇臍帶cool 頸, etc.
    [小藍回覆01/30/2012 11:49:27]政府冇得照嘛, 你唔會想見下bb?
    [Tareworker回覆01/30/2012 08:57:49]冇呀~ 政府雖然比唔到照結構個期我, 不過d 產檢時間都唔係隔得耐, 又有oscar, 係下一次就隔得遠少少.
    [小藍回覆01/30/2012 08:06:35]你照結構之前都冇睇私家?
    [Tareworker回覆01/29/2012 14:22:31]瑪嘉烈呀, book 左2月中照結構, 如果感覺個醫生ok 既, 應該會keep 住睇落去呀.

    回覆刪除
  7. congrats! and keep blogging!
    [Tareworker回覆01/29/2012 14:22:47]thank you so much!!! I will keep blogging~

    回覆刪除
  8. 恭喜呀。
    [Tareworker回覆01/29/2012 14:23:00]多謝晒呀~

    回覆刪除
  9. 恭喜你呀. ^^
    [Tareworker回覆01/29/2012 14:23:03]多謝晒呀~

    回覆刪除
  10. congrats!!! blog多啲~~
    [Tareworker回覆01/30/2012 21:32:41]多謝晒呀, 我都睇緊你既BLOG 嫁, {HONEYMOON} 你都要BLOG 多D 呀~

    回覆刪除
  11. 嘩嘩嘩, 恭喜晒呀, 又一BLOGGER成為媽媽了!!! 由PLAN結婚開始睇你個BLOG, 真係好替你開心呢!! 小心身體, 唔好冷親呀!!
    [Tareworker回覆01/30/2012 21:31:50]多謝晒呀! 可能大家差唔多時間結婚, 所以都差唔多時間生BB 啦, 近來真係好多好消息呀.

    我會小心身體嫁啦, 大家都唔好冷親呀~

    回覆刪除
  12. 恭喜恭喜恭喜你~ 小心身體呀~ 等你BLOG BB野~
    [Tareworker回覆01/30/2012 21:28:09]多謝晒啊~ 會努力BLOG 的呢~

    回覆刪除
  13. 恭喜發財!!恭祝TAREBABY同媽咪都身體健康!!^^
    [Tareworker回覆01/30/2012 21:26:40]多謝愛蜜麗~

    回覆刪除
  14. 恭喜恭喜!!!^^
    [Tareworker回覆01/31/2012 09:00:47]thank you so much!!!

    回覆刪除
  15. 嘩..哩個新年見到好多人都有龍B呀...好熱鬧....恭喜你呀..
    [Tareworker回覆01/31/2012 09:01:28]係呀, 真係好多bloggers 都有bb 呀~ 多謝晒呀!

    回覆刪除
  16. 祝tarework & tarebady 身體健康, 萬事勝意, 心想事成!
    好嘢, 呢度會由婚blog轉成baby blog, 咁我就有多啲自己未經歷過既嘢睇.
    [Tareworker回覆01/31/2012 13:04:28]多謝洛琳~ 我會努力blog 多d 嫁啦, 你出posts 都出得好密喎!

    回覆刪除
  17. congratulations. and thx for leaving me msg... looking forward to see ur dragon baby!
    [Tareworker回覆01/31/2012 13:45:03]多謝joypoint!!! 好耐冇傾偈啦, tarebaby 7 月出世, 到時一定blog比各位姊妹媽媽知!

    回覆刪除
  18. congrats!!! really happy for you!

    回覆刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...