2014年9月14日 星期日

{Baby} 媽媽.打工仔轉打主家工


兩個多月前,我轉職至人生第五份全職工作—全職媽媽。


由倒數一個月多開始,工作上比我想像中忙多了,因為除了本身的工作, 還要每天 handover,我訂了一個 handover timetable subject list  去做,到最後一天終於全部完成,感覺真好。 

現在我已習慣每天接送 TareBaby 上下課和買餸做飯的生活,但時間管理方面還很差,所以很少出新 post,希望之後時間掌握得好一點,能和大家多分享些生活點滴。



20 則留言:

  1. 原來tareworker作出人生依個重大決定,可以見證小朋友成長真係好,支持你嘅決定,加油呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係想多點時間同tarebaby 一齊所以先轉做ftm, 多謝支持呀!

      刪除
  2. 嘩...原來你轉左做ftm呀, 加油呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 上次去playhouse已經轉左啦~

      多謝晒, 我會加油嫁啦~

      刪除
  3. wow. 好佩服你呀. 支持! 加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好話佩服啦, 我怕醜嫁... 多謝晒~ :)

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...