2014年5月24日 星期六

{Baby} 媽媽.閱讀中的汪培珽作品

先談談 Tareworker 這陣子的行蹤,再說說我遇上汪培珽的事情。

自復活節假後我的左腳掌就開始痛了,起初以為會自己慢慢好過來的,實情當然是相反,最嚴重時走路會一拐一拐的。經普通科轉介去骨科,再由骨科轉介去物理治療,現在總算知道是因為我其中一雙腳趾骨的一面肌肉發炎所致。因為吃了兩個星期消炎藥還是繼續發炎,所以現在只有晚晚用冰敷和隔天去做物理治療來減低痛楚。

每次完成物理治療而老公又未放工,我就會去附近的圖書館閒逛,記得妹豬媽晉晉媽 O 仔媽都有提到汪培珽的書,所以便找找看。

下面四本汪培珽的作品是我去了三次圖書館的收穫,第一本看的是《父母的保存期限,只有 10 年》,我用了兩個失眠的晚上完成,可以還書了 (失眠是吃消炎藥的副作用)




我是抱著看遊記的心態去看《父母的保存期限,只有 10 年》這本書,因為寫的是去英國自助旅遊的事情,中間夾雜著作者養兒女的想法。

我還是第一趟看育兒書,感謝 bloggers 們的介紹,看汪培珽的文字真的很有共鳴,有時還會笑了出來。我會快快看完其餘三本書,好讓想到圖書館借來看的媽媽有書可借。




22 則留言:

  1. 原來圖書館都有得借架,我都想借黎睇下呀,多謝你分享 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 圖書館有嫁, 如果本書好hit, 唔洗預約都有機會O係屋企附近既圖書館借到.

      可以借左睇下先決定買唔買~

      刪除
  2. 你無事嗎?聽到都覺得痛呀!
    下次分享下本書d 精華啦,我呢邊無得借呀

    回覆刪除
    回覆
    1. D發炎冇咩好過, 所以都keep 住痛, 無法...

      好呀, 如果揾到網上其他分享, 我都會O係個blog度share. btw, 你O個邊D 中文外語書係咪唔多呢? 不過英文既育兒書應該超多~

      刪除
    2. 簡直無中文書啦!英文書就大把!

      刪除
    3. 英文我實在冇心機睇呀... 又可能睇左都唔明!

      刪除
  3. 估不到圖書館有得借,仲想自己買添。
    保重!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有得借嫁, 如果有D 比較hit既書仲可以預約添, 借左睇岩先買就唔怕"side" 錢啦~

      謝謝.

      刪除
  4. 我之前都借咗妹豬媽介紹本《餵故事書長大的孩子》,不過要畀$2.5預約先有

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢本書勁hit 呀,我諗住睇左已經借左既先預約呢本, 仲有本講英文圖書既都係長期外借中~

      刪除
  5. 希望你隻腳快d好返!
    等我都去借黎睇下先^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都希望快D 好番, 不過D發炎唔好...

      借黎睇左岩先買, 要做個精明既媽媽~

      刪除
  6. 再推介你睇「用故事書餵大孩子」,都係汪培珽的,好睇,有啟發的!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我想揾呢本嫁, 不過長期外借中, 我諗住睇晒手上既先預約呢本, 另外仲有本講英文書既都想借黎睇.

      多謝介紹~

      刪除
  7. 喔, 祝你早日康復呀~
    我簡直係汪老師fans呀~ "管教啊~管教"果本值得買一本旁身~我有時會highlight D 重點添呀~ 有時睇完又再睇呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你既介紹呀!
      我第二本就會睇《管教啊~管教》, 睇第一本既時候真係唔覺睇緊育兒書, 以為悶悶地講理論, 仲要有時睇到笑左出黎添!

      我都希望自己快點好番, 不過而家情況好似冇咩改善呀...

      刪除
  8. 我都睇左"父母的保存期限,只有 10 年". 覺得佢地成個旅程好溫馨, 好好笑.
    汪既文筆好正, 舒舒服服咁滲啲教仔道理出黎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 有同感呀! 我而家開始睇《管教啊~管教》, 提到一D 自己都會遇到既問題真係覺得感同身受呀!

      所以汪培珽既書咁多blogger 都有睇呢~

      刪除
  9. 我都睇緊,獲益良多呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能諗法相近, 所以睇汪培珽既書好有共鳴~

      我睇左3本, 會開始睇第4本呢!

      刪除
  10. 多謝介紹,我都去借先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好客氣, 有好野當然要分享比blogger~

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...