2010年12月7日 星期二

{評分} 證婚律師 - 劉啟興律師 Richard Lau

聯絡資料

請參考相關文章



(Photo by Sam Kwok)



*

詳細報告

劉律師在 esdlife 算是較多人認識的律師,而他的聯絡資料也是一位 esdlife 新娘子給我的。

我個人很怕證婚律師不停地說話,有意無意間提起自己的名字,又或是把聲線壓低,希望把氣氛營造成很浪漫的樣子 (我真的見過以上所說的律師!)

對我來說,證婚律師是提供 standard 服務的人,只要他守時,盡本份完成自己的工作就可以了,千萬不要說些奇怪的話來逗賓客開心。

幸好我選了劉律師,他就是我想要的正正常常律師一名,而且有笑容,有禮貌,他還會親自致電給我,提醒結婚當日要帶的東西。我們的證婚過程當然是順利地進行,家人都說劉律師很好笑容,就連我的化妝師過後都問我要劉律師的聯絡資料,她說覺得這位律師不錯,可以介紹給朋友。

另外,劉律師會準備羽毛筆和介指枕,這個對我來說又是一大優點,因為不用去選購這些物品,更加不用帶來帶去!

*

總評

十分滿意,推薦光顧。

*

相關文章

*30/12/09* 尋找證婚律師





5 則留言:

  1. 我去過一個婚宴, 個證婚律師我想打佢兩巴. 佢竟然叫新郎用國語宣誓, 但新郎的國語唔咪好得, 佢都繼續要新郎用國語. 有啲賓客咪响度笑囉, 但我只係搖頭, 呢個誓詞係好神聖, 唔咪用來玩架, 點可以咁架! 果次之後我對晚宴的證婚律師印象好差. 也好彩, 之後所去的婚宴, 都不用證婚, 全都在教堂行過禮了.
    [Tareworker回覆12/08/2010 16:39:00]叫新郎用國語講誓詞?!?! 似玩人多d 播...
     
    好在我個律師正正常常, 同埋成個證婚過程, 大家都好安靜, 我好怕有賓客o係度大聲傾偈, 唔係咁尊重咁...

    回覆刪除
  2. 我都選搵o左佢啊...woo...聽你的評語十分好呢?!家陣都好放心lu^v^
    你可以教我怎樣令到d賓客咁安靜咁睇你們證婚呢!?!這個都係我好擔心的item呢!!^^thanks!
    [Tareworker回覆12/16/2010 12:52:00]我都唔知點解d 賓客咁安靜呀!?!?!
     
    或者d賓客星期日中午時間未訓得好醒, 要食飽先識喧嘩!!!
     
    我會另外出post 講有關中午註冊+婚宴的, 到時你就知我點解話佢地唔係訓得好醒啦~
     

    回覆刪除
  3. 我都book左佢呢~請問佢包唔包証書套咖? thx
    [Tareworker回覆05/04/2011 21:32:00]佢係註冊時會提供埋證書套, 不過用完就會拎番走嫁啦, 同介指枕一樣呀. 唔洗自己準備, 方便好多~

    回覆刪除
  4. 已經成為幸褔李太2011年6月2日 下午4:13

    唔該晒你呀,但我都問埋我男友果邊想我地幾點註冊先,驚佢地唔鍾意
    [Tareworker回覆06/02/2011 17:13:00]唔洗客氣, 祝你可以快d 完成呢個item 啦~

    回覆刪除
  5. Can I have Richard Lau contact please? ur_best_angel@yahoo.com
    Thanks!!!
    [Tareworker回覆09/26/2012 14:24:40]Richard Lau

    Keith Lam Lau & Chan

    Tel: 2110-1450 (Direct) / 8114-1963 ( Mobile )

    Email: richardlau@asia.com / rlau@llc-law.com.hk

    回覆刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...