2010年12月14日 星期二

*14/12/10* 結婚日拍照注意事項 {{Tips}}

這篇是特別寫給還未到 Big Day 的姊妹們的!

話說上星期我已在 Stanley 手上取過大日子的照片,回家看後發覺相中人真的不是拍照的材料,所以有些照片拍出來是怪怪的,我指的不是拍攝手法,而是相中人的動作姿勢。

***

以下是我現時想到的一些注意事項,希望幫到還未到 Big Day 的妳們!若大家有任何補充,歡迎留言,我會把資料加入的。



新娘:

- 花球不用拿得很高,放在腰間的位置就差不多,太高會遮了婚紗的 details (這點我做到了!)

- 無時無刻都要保持在最好的狀態,特別是樣子和姿勢,因為隨時會有人在偷拍 (Snap) (若你的古怪表情是很可愛的話就除外!)



新郎:

- 右手要做個圈給新娘挽,左手插褲袋 (我老公左手不插褲袋,右手又無意給我挽,但他堅持不覺得照片不好看,可是我覺得雙手都垂下真的很怪!唉)

- 戴眼鏡的話要最好拍每張照片前都托一下,眼鏡滑下會半遮雙眼的



家人 (大家要提醒他們啊!)

- 通常爸爸都會很緊張的,而且會緊張到不懂得笑,所以要叫爸爸在妳結婚數天前,練習一下拍照時的笑容 (我爸笑得最高興是當所有賓客已離開時拍的數張照片)

- 媽媽坐下拍照時要淺坐,若非淺坐會很顯肥,身材矮小的更會吊腳

- 爸爸坐下時要注意褲腳,穿襪子也要注意顏色,褲腳吊得太高會很醜怪

- 爸媽坐下拍照時,他們的手會不知道放在什麼地方,最好預先夾定,當然攝影師會即場教導,但要記著,他們是很緊張的 (我奶奶的手就常常周圍放,她挽老爺的手時,老爺又不挽回她,總之很奇怪,一點都不自然)

- 若爸媽要挽手,兩人要坐得貼一點才會好看

- 提醒家人,一定要眼望 standard 攝影師,不要望其他鏡頭 (我奶奶有許多照片都望向其他地方,有數張甚至連頭也擰到另一邊,我真不知道她那時在看什麼!)

- 爸媽由於忙於招呼親戚朋友,所以不會為意自己的打扮,其他家人就要協助他們整理衣服,如注意襟花有否移位,裙子在拍照時是否端好 (老爺的襟花上下全完掉轉了方向!)

- 家人的崗位應該是招呼賓客,拍照的事情就留給攝影師負責 (我老公的姐姐就只顧自己拍照,奈何照片又不漂亮,我看不到她在我婚宴上做了什麼事情,連招呼親戚都沒有,早上又霸著我酒店房間的洗手間)



***

大家感受到我的怨氣嗎?遲陣子 post 一些錯誤示範給大家看看,照片當然是會私有化啦!



Updated @ 22/12/10:

我選了三張比較具代表性的照片,Blog 友限定!



>> 錯誤示範 <<



10 則留言:

  1. 好呀!!我想睇~~快d post
    [Tareworker回覆12/14/2010 21:17:00]會嫁啦, 等一陣啦~ (你D文字好似好興奮咁! KAKAKAKAKAK)

    回覆刪除
  2. 你呢個提醒係唔錯,新郎新娘還可以控制到自己既姿勢,但係阿爸阿媽同老爺奶奶有d難呀!!!佢地當日都可能會太緊張乜都忘記晒,如果事前講,有d阿爸阿媽會覺得你地好煩都唔定!!
    我覺得都係叫返攝影師提佢地會比較好d,咁樣減少好多婆媳間磨擦!!!
    攝影師開到聲,佢地一定要做哈哈,唔會覺得係新郎/新娘麻煩!!
    [Tareworker回覆12/15/2010 13:06:00]其實攝影師有講的, 不過 6299 好似唔係太明, 影左幾張相又唔記得晒. 可能o個日真係緊張, 時間又短, 所以我覺得早d 同佢地講定會好d.  而且咁都叫做之前已經提過佢地, 佢地做唔做到都係睇即埸表現, 影得唔靚冇得賴我地~
     
    淺坐, 望邊部camera 同埋著襪既顏色我覺得係一定要預先講定, 其他就視乎大家既諗法啦~
     
    好彩我屋企之後仲有喜事, 我結婚既相就當係 first trial, 同埋我自己家人既相冇咩問題, 係父親大人冇咩點笑, 企得直直咁~
     

    回覆刪除
  3. 咁要搵伴郎/伴娘/兄弟姊妹幫手睇先得!!在旁提點!!
    uncle咁搞笑企得直直,但係唔笑!!一定好緊張啦!!
    我老豆個陣影相都係,好搞笑!!睇得出佢好唔自然哈哈!!但係有時又會陰陰咀笑!!我老爺就唔識笑,又係企直直個d!!
    [Tareworker回覆12/15/2010 16:21:00]係啦, 我應該安排一個人, 專係負責check 下大家個樣或d 衫係咪ok 先影相的~
     
    你知我搞 lunch, 樣樣野都好趕, 所以伴郎/伴娘/兄弟姊妹個個o個時都有野負責緊, 同埋佢地既人數唔多~
     
    父親大人真係會比母親大人緊張的, 正如我老公都比我緊張十倍一樣~
     
    哈哈哈哈哈!!!

    回覆刪除
  4. 你講得好岩, 果日我都係咁岩有一個剛剛結婚的朋友話我們, 我們先識擺...之前影左2個鐘冇攝影師提, 仲要d兄弟姊妹唔知去晒邊, 要我開口搵一個跟住我先識做....
    [Tareworker回覆12/15/2010 20:06:00]係啦! 所以我先寫呢篇出黎~ 講真, 當有好多人等住影相, 唔係大問題的話, 攝影師都唔會特別出聲. 同埋幫手提賓客整理衣服既, 唔係人人都咁好意思做, 所以可能係 close d 既家人幫手啦~ 呢d 真係要經歷過先知!! 我add 左你啦, 你都add 番我啦, 大家一齊分享下結婚當日既野~

    回覆刪除
  5. 莎拉蛋糕Sarah Cake2010年12月16日 凌晨12:05

    多謝你既分享, 真係提醒我, 同埋要通知啲姊妹當日提點提點!!!
    [Tareworker回覆12/16/2010 00:27:00]唔洗客氣~ 可能真係安排一位家人/姊妹/兄弟做呢 post 會好d, 始終搞婚宴, 一連影幾個鐘相, 影影下真係咩都唔記得晒~

    回覆刪除
  6. 我感受到你的 怨氣 哈哈~快D POST相上黎 XD 齊齊分享你既怨氣吧!!
    [Tareworker回覆12/16/2010 12:14:00]會嫁啦會嫁啦~
     
    不過我想post 左d 婚宴tips 比大家先呀, 事關都有唔少姊妹o係12-3月結婚呀!
     
    你要等我呀~~~~~

    回覆刪除
  7. 謝謝你的分享啊...好期待你post d 相呢!!
    [Tareworker回覆12/16/2010 12:36:00]我都多謝你留言呢~ 我會快手整理好d 照片放上黎嫁啦!
     
    我出呢類型既 post, 都係希望用我小小既分享, 幫到大家一d 忙咁啦~ 

    回覆刪除
  8. 好好的提醒呀,但我估我爸媽都唔記得o架喇~~
    若非淺坐會很顯肥──我會記住坐邊緣10cm~~
    [Tareworker回覆12/17/2010 23:23:00]同爸媽講定冇壞既, 佢地記得當bonus 啦~ 大家應該明我 "淺坐" 既意思呵? 平時我一定唔會呀~

    回覆刪除
  9. 睇完你呢個post,我100%感到你的怨氣!!
    多謝你的提醒,我一定會提大家留意下!!
    [Tareworker回覆02/28/2011 23:52:00]我呢d 叫做捨己為人啦~haha!  post d 自己唔好既野出黎, 叫大家唔好好似我地咁...

    回覆刪除
  10. 很好的提醒喔!!謝謝
    [Tareworker回覆04/20/2011 21:39:00]唔洗客氣, 幫到大家就好啦~

    回覆刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...