2010年12月25日 星期六

*25/12/10* 籌備婚宴之黑仔事件簿 (一)

這個黑仔事件簿 series,全部都會設定為私有化文章,因為我怕說出來會有人找我尋仇!

先來寫最近發生的事情...

***

我們的婚禮模式偏向簡單,甚至不會準備成長片段在 march-in 前播放

數月前我在 esdlife 網頁看到有關出租 Photo Tree 的留言,由於租金不貴 Photo Tree 又可用來夾我們兒時和旅行的照片再加上擺放在酒店 Foyer 的話可令埸地佈置豐富一點,所以我便下訂金租了一個座地的 Photo Tree




(Photo by Stanley)




黑仔事件是發生在婚後的

話說在我去 Honeymoon 前兩天,那位出租者致電給我,說「Photo Tree 的入面爛了,應該是你們用時弄壞的,我插不到什麼什麼」,重點是「現在我租不出去了」。我即時向出租者說我要兄弟們了解一下是什麼情況,因為他們 set 和拆那個架時是完全沒有問題的。

過了不到半小時,我便回 email SMS 給出租者兄弟們的答覆 (那時我要趕著去開會),大家都很肯定 Photo Tree 是完好無缺的,更加不會弄壞入面的東西,因為根本沒有可能發生。

不久後出租者又再來電,不過不是用她本身的電話,那時我正忙得火熱,我告訴她我再會回 email 給她,因為她說她剛 sent email 給我。


接著的事情我就不在此詳細寫了不過我想交代一下這個疑似老屈事件簿的疑點

1. 出租者口中我們弄壞 Photo Tree 的原因和她 email 的內容是不一致的email 內容是基於我給她的回覆而作出調整的。

2. 出租者在那個 Photo Tree 壞了後,仍然可以出租給其他人 (因我找到一位在我去 honeymoon 時租用那個 Photo Tree 的新娘子)

3. 我堅持我們沒有可能弄壞那個 Photo Tree 後,事件突然不了了之。若我是那個出租者,我必定會據理力爭!



最後我沒有為這件事破財,而我身邊知道這件事的人,都順道知道我之後會 blog 的事件簿二,大家都說我不要再次被騙了...





2 則留言:

  1. 佢傻架!! 還個時唔check就貴客自理啦, 間間都係咁做架啦! 如果check左3口6面即時睇啦!  擺明屈啦!  相信你唔係第一個租囉, 佢無經驗架咩!  屈人都屈得有智慧d啦!!唔該!!
    [Tareworker回覆12/30/2010 12:14:00]我家人都係咁講呀!
     
    佢地都覺得實在太冇理由啦! 我地租時仲有比低按金的, 咁最後還個 photo tree 時, 個出租者應該 check 完先比番按金我地, 而唔係自己唔check, 走左人之後又話我地整壞左, 佢打比我既電話內容, "咁我而家唔可以再租比人" 呢句係最用力的...

    回覆刪除
  2. 我都好怕租依D野,還ge時候畀佢屈錢
    [Tareworker回覆04/13/2011 12:16:00]其實都係嫁, 因為去拎同還既時候都冇 check 過任何野, 佢個按金又冇附帶條款, 例如整壞左d 咩要點賠, 所以個出租者拎左個 photo tree 返去之後講咩都得... 不過佢目標都幾明確嫁啦, 重點係佢租唔到比人!
     
    之後咪不了了之既, 咁我有日心血來潮揾下有冇人o係我離開左香港時租左個 photo tree, 點知又有喎! 個新娘子好好咁話比我知佢仲有得早拎個 photo tree 添 (真係唔好意思, 我係扮想租黎問下人地意見的...) 因為佢有答我係o係邊度租, 所以我肯定係我租o個個呀!!!

    回覆刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...