2010年12月21日 星期二

*2/12/10* One Heart Weddings (Updated 21/12/10)

大家有聽過 One Heart Weddings 嗎?

http://www.weddingclipart.com/

我在婚前誤打誤撞登記了 free trial,直至收到 invoice 才發現已付了一年年費。

我本身是喜歡 Arts 的,不過就不會在家 DIY 或玩 scrap booking,因為怕不能自拔!既然我自己用不著這個網站的東西,若能分享給其他姊妹們都好啊!因為成為會員後,好像可以免費在網站內 download東西的,詳細內容我就不清楚了。

姊妹們,若你能搞清楚這個網站的運作,又想試試那些可以給人 download template,不妨告訴我應該怎樣做和妳的 email,然後我就會把 template forward 給你。

希望到大家呢!


21/12/10:

得到姐姐的協助,現在我有一堆圖像 files / templates 在手了需要一 set 來找婚禮 DIY 靈感的姊妹們,可留言給我呢! 



3 則留言:

  1. haha 我好懶嗎, 佢既然有個template係度, 諗住就咁insert d 相便可, 佢都有寫free trial 我想問下如果我試free trail要留意咩事項先至唔會比錢呀?
    http://www.weddingclipart.com/category/wedding-powerpoints.html
    你睇下有好多款架!!
    [Tareworker回覆01/13/2011 13:04:00]Actually I haven't looked into the details of this website after registration... so... I also don't know!
     
    You may explore and tell me back, haha!
     

    回覆刪除
  2. yes!! THANKS!!!  THANKS!!  THANKS! 你真係好好人!!
    [Tareworker回覆01/18/2011 23:06:00]You are welcome!!!

    回覆刪除
  3. 我想要圖像 files / templates,你還有嗎?可唔可以EMAIL我呀?
    ar_ching05@yahoo.com.hk
    [Tareworker回覆03/29/2012 09:15:43]不好意思, 我的account 已expired 了... 所以現在沒有template 可提供.

    回覆刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...