2010年12月30日 星期四

{過大禮} 繼續我們的奇怪過大禮

(真的十萬個不好意思,看我的 blog 的朋友仔應該會覺得時空錯亂,因為我一時寫結婚當天的事情,一時又回到結婚前數天,現在還 post 過大禮的下篇!這一篇之後,應該全是婚宴分享和商戶評分的了,間中或許會寫寫具發洩作用的文章吧)



***

話說我們一行 4 人去到娘家後,所有人和物品都齊全了,接著是大夥兒一起

 









 







看「天才衝衝衝」!


因為媽媽要上香拜神,待香燭點完後才可以動工切豬

我們在等待切豬時,姐姐突然大聲說怎麼母親大人仍然是睡衣 look 的,而大姨就發現客廳掛有萬國旗大家都說父母親大人可能太開心了,連衣服都不記得換和把爸爸弟弟收起來!




(All photos by Eric)
用薯片送電視的姐姐




姨丈和細姨輪流切豬,父母親大人在旁指揮





由於大家都是生手切豬幫,所以花了很多時間,不過邊切邊吃邊說好味道應該是很高興的



另一邊廂,有唐餅包裝部與製成品區:





完成切豬儀式,還要把豬一份份入袋:





同場加影太婆餅 (又名大餅) 半磅裝 1 個,我訂了 5 個,是給 4 位舅父和叔叔的:






本來我和老公會即日把一對龍鳳餅和 12 個唐餅帶去老爺奶奶家的,不過早兩天她又說不用回來,可能因為她要上班沒時間拜神吧

***

說起龍鳳餅和唐餅,令我想起父母親大人和老爺奶奶見面時的情形

奶奶知道我們會訂唐餅 (女家自己買的,老公的禮金是現金),就二話不說叫我們替她訂龍鳳餅,還說了許多「要回唐餅給我用來拜神」、「唐餅要給我媽吃 (即老公的婆婆)」、「有豬就要給我豬頭豬尾」的說話

我事後知道母親大人不是太高興的,因為在她認識的過大禮,龍鳳餅是男女家各自準備的,就算是我們幫她買,都不是用這種口氣,像是我們應份要替她買的。而且,若女家沒有要求什麼東西,而男家又沒有送東西來女家,那麼回利是就應該足夠了再加上我們都已準備了一打唐餅送給男家的,現在反而是男家問女家要東西似的

之後我知道老公和奶奶談了好幾次「回唐餅」的問題,內容我就不太清楚,或許老公沒有成功將「沒有送東西來,就沒有東西回」這個概念傳達給奶奶,甚至將事情說成了另一個版本 (我覺得機會很大)。所以之後幾次我遇到奶奶時她都有說話給我聽,甚至以質問的語氣來問我是否真的替她買了龍鳳餅

最後可能奶奶以為我屈服了,「回了 12 個唐餅」又替她買了龍鳳餅,事情就這樣告一段落,不過我知道父母親大人對奶奶的印象不是太好,我果然是他們的女兒!



4 則留言:

  1. 我想問呢.
    你一次過換晒D 唐餅呀?
    同埋我想問呢.HEHHE好多問題問.
    過大禮要買隻PIG?
    [Tareworker回覆12/31/2010 10:26:00]兩條問題之嗎, 唔多呀~
     
    我o係婚展買左66張唐餅券 (6個裝), 過大禮一星期期就用左46張餅券, 再加多少少錢, 訂左68斤唐餅, 同埋5個半斤裝既太婆餅. 另外, 婚展買得多, 送左2對龍鳳餅, 咁我就叫榮華送埋去我娘家啦~
     
    剩左既餅券, 有部份放左入帖 (for 不派一個個唐餅的親戚, 因為住得遠, 拎去唔方便.). 另外既做 spare 咁.
     
    父母親大人買隻豬, 派帖派唐餅時, 順便送埋比d 親戚食, 我覺得為開心多d, 我地都唔太清楚係咪真係要豬的, 哈哈!
     

    回覆刪除
  2. 過大禮真係一件超煩既事. 我又係搞到一鑊粥, 老公到現在仍然係度怨我哋女家有咩做得唔好, 又話我哋要多了. 我只好話"各處鄉村各處例", 大家都唔知, 過咗去, 就唔好再提, 依家係咪想我過多一次大禮? 命令佢以後唔可以再攞過大禮來講.
    其實, 我媽都有話男家有嘢買唔足, 佢哋無買酒, 連龍鳳餅都無買, 我阿媽都叫我算數, 唔好再講. 點解男家就咁唔醒, 仲要秋後算賬. 真係好激氣.
    大家現代人, 唔識都無法, 做下樣過完咪算囉!唉...
    [Tareworker回覆12/31/2010 11:24:00]我開頭以為有高堂既新人先至要好傳統咁搞過大禮, 跟住聽番唔同人講, 原來又唔係, 仲再家家既做法都唔同.
     
    我地現代人, 會覺得呢個係一個儀式, 不過上一輩或者會認為, 做唔足會有d 唔好既後果, 咁所以就要搞好多野啦~
     
    母親大人就係見到之前有親戚係好多野搞的, 又有親戚係簡單的, 咁佢就選擇跟簡單既去做. 因為佢話, 佢知如果女家要好多唔同既過大禮物品, 到頭來去買, 去安排, 去處理既, 都會係我同老公, 佢話費事, 況且佢覺得簡簡單單都已經好開心啦~

    回覆刪除
  3. 過大禮呢一環真係....我個陣....都叫驚險,好彩既係我老公搞掂我奶奶哈哈!咁我地唔洗受咁多苦!!
    呢D儀式黎既O者,我唔信真係有人做到足,同埋時代唔同,有好多野都簡化!!以前要買生雞,依家都唔俾活雞過夜啦!!
    對我地黎講,呢D儀式呢個過程做左咪得囉哈哈!!!何必計多與少!!反正少兩個餅,又唔會有D咩特別哈哈!!
    [Tareworker回覆01/02/2011 23:28:00]同意呀! 其實象徵式咁過左大禮咪算lor, 多左少左d 野, 我又唔會即刻輕兩磅既~ 所以我都好鍾意母親大人既 "隨心式" 過大禮.  之前有blogger 話比我知, 豬一定要男家買的, 我又唔知呀. 父母親大人買隻豬都係貪玩, 有得切, 又有得食同派比d 親戚咁, 呢d都係開心就得. 所以真係我唔太明奶奶點解成日都計住晒 lor~

    回覆刪除
  4. 唐餅唔係淨係畀女家親戚? 男家原來都要o架?
    [Tareworker回覆11/27/2011 20:59:16]唐餅應該係女家用來派女家親戚朋友的, 不過我99 係奇人, 老奉話佢地都要.

    不過我媽咪一早諗住都送一打比佢食嫁啦, 咁99 咪以為佢自己得米lor...

    回覆刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...