2010年12月27日 星期一

{倒數} 結婚前數天

(我還在挑選過大禮的照片啊!暫時跳到婚前數天的回顧吧)

>> 這裡有我婚前數天忙著的事情 <<

***

星期四晚上:

收到奶奶的電話,說明天晚上有老公婆婆的生日飯,問我們會否來。明天吃飯,今天晚上才告訴我們,況且那時我們還有一堆東西要準備 (我們星期日就結婚了!),於是老公便回覆說我們沒有空來。

接著的內容我覺得才是重點。奶奶說有些親戚不會來了,食過生日飯後才告訴我們。老公反應很大,因為奶奶早兩天才很肯定說誰會來,誰不會來,座位都編排好了,而且所有和座位與人數有關的 materials 都印刷妥當。還有我們辦 lunch buffet 是要在 3 個工作天前報 guarantee 人數的,而那個數目就用來計 minimum charge,突然間少了的數目很可能令我們失預算。

不過看來奶奶不太在意,還叫老公在印好了的文件上塗改就可以了。實情是她說有約多於一圍枱的人應該不會來,我們要減枱的數目,將不同 parties 的賓客重新組合 (包括部份朋友和所有男家親戚),除主家席外,所有枱號都要更改

***

星期五晚上:

我在做座枱 "Please Sign Here" stand 時,老公在趕工改文件:

- 座位表

- 點名紙 (Reception 與點算賓客數目時用)

- Floor plan (用來交代每枱的大人小孩數目和全場 > 10 BB 椅位置,兄弟會在賓客到達前準備好)

- Rundown (部份與枱有關的內容需要更改)

看似不是太多東西,但辦過婚宴的都會知道最害怕是改錯或改漏幸好老公改完後我對了一次,把一些遺漏的地方都改好了

***

星期六:

更加忙碌,下篇再續


2 則留言:

  1. 玩嘢呀? 前兩天先話有成枱人來唔到....
    [Tareworker回覆12/28/2010 15:55:00]係呀! 仲要係奶奶唔當係咩一回事lor, 仲話 "o係上面畫咪得lor", 點係上面畫呀, 少左張枱, 所有台號轉晒, 我想畫都畫唔到啦! 
     
    我諗奶奶唔知道, 座位表同埋報賓客人數, 於我地黎講係重要的. 有機會係老公之前冇交代過個重要性, 因為佢家人o係我地個婚禮簿備過程以至婚宴當日既參與性, 我覺得都係非常低的...
     

    回覆刪除
  2. 唉老人家始終唔明我地既一番心血...好彩你唔係同佢地住, 如果唔係一定大件事
    [Tareworker回覆12/30/2010 12:48:00]老人家真係唔知而家搞個婚宴係超多樣野做的, 佢地既 idea 可能仲停留o係佢地結婚既年代 >_<
     
    我地唔想大搞, 又想氣氛輕鬆d, 所以選擇搞 lunch buffet. 奶奶一早已經出聲話我地冇魚翅冇鮑魚比人食, 佢冇面子, 所以唔請自己既同事.  我地既諗法, 就算講幾多次佢都係唔會明的. 
     
    好彩所有既錢都係我同老公出既, 所以我地有絕對既話事權!
     

    回覆刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...