2010年12月2日 星期四

*2/12/10* 我從 Honeymoon 回來了

大家好!我已從 Honeymoon 回來了,旅途愉快呢!大家有興趣知道我們去了什麼地方嗎?不過猜中是沒有獎的。

提示:穿滑雪褸去非洲

另外,我已全面私有化這個 blog 了,現在只是把場地參觀屬資料性的文章公開。同時我會整理一下 blog 友清單,若大家發覺突然看不到我的舊文章,請再留言叫我 add 回,因為我擔心我會錯誤地刪除了某些文章和 blog (希望不會發生, Yahoo! Blog 實在太難觸摸了!)





2 則留言:

  1. 恭喜晒靚阿太!!快d分享吓honeymoon啦!! 穿滑雪褸去非洲??好深喎!
    [Tareworker回覆12/03/2010 12:44:00]多謝你呀~ 你都係靚太啦!
     
    我地每人買左件新褸去旅行, 係o個d 可以分開兩件既褸, 面o個件可以防水, 入面既係抓毛衣 (唔知你明唔明我講咩呢~ haha), d sales 問我地係咪去滑雪, 我地答人地係去沙漠~
     
    好快開估同share d 相比大家嫁啦, 而家晚晚放工都要執屋, 因為婚後d野亂咁放, 又要清潔喎... 仲有就係洗衫!!!

    回覆刪除
  2. 係啦.... yahoo blog 真係short short 哋
    [Tareworker回覆12/04/2010 02:24:00]係呀, 都唔知佢幾時會病, 最怕係突然之間冇左 d 文章!

    回覆刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...