2016年10月14日 星期五

{Baby} 媽媽.消失了的三個月


先來副題有冇 blog 友仔可以話我知,之前有冇發生咩事令我個 blog 左邊既 slide bar 會冇左 [ 博友清單 ] 嫁呢?我平時用佢黎探大家嫁嗎,冇左佢好唔方便,睇唔到大家既 update…


再來正題:懶 Tareworker回歸了! 


暑假開時其實不是太忙,但就是找不到時間去 blog,可能是因為 TareBaby 沒有午睡,自己又不想夜媽媽在房內打字,怕吵醒老公,所以便停 blog 了一陣子。


八月頭 TareBaby 入了廠,月中我一起跟老公出 trip,最不懂編排行程的媽媽負責打點旅程。回來後不久就開學了,TareBaby 再次成為搭校車的小朋友媽媽實在輕不少。偷回來的時間就用來做家務和編排另一個旅程,同行還有老公的同事夫妻。


昨天回家了,我也會回歸博界。還未想好應該先寫什麼,可能是最近兩個不算很親子的旅遊吧!寫前要先處理好我的 [ 博友清單 ]


[TareBaby 的背影。倫敦]



8 則留言:

  1. 你要重新加一次(博友清單)呀,之前都有blog友仔係咁!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我開頭以為襟粒掣就出現番添!!!
      我加番啦, 加番真係易睇大家既update! thanks~

      刪除
  2. miss u ar! 期待你再出blog呢﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都掛住你呀~ 而家係咪好忙呀?! 開左學會唔會好D呢?

      刪除
  3. 回覆
    1. 暑假我間中都會遊下大家既blog, 不過就未必會留言, 我連login都懶呀...

      刪除
  4. 原來今年有校巴啦,咁媽咪就輕鬆好多啦!我有次朝早想去你果頭,揀左搭巴士,真係兜到呢@@
    依排blogger short short地,我前排都突然爛blog,宜家google+留言又冇通知

    回覆刪除
    回覆
    1. 有得再坐校車真係好好多呀, 仲要O係商場門口有站, 你知我地就住O係樓上嫁啦~

      之前坐7B/8號, 真係又要行, 又要慢, 而家多左好多時間, 可以買下野, 有時我仲會補眠~

      我之前用開粉紅色做底色, 之前見到突然轉深色左, 所以就轉藍色啦, 點知之後D set up 好似冇晒咁, D字又細粒左好多...

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...