2014年1月29日 星期三

*29/1/14* 請教.大眼雞洗衣機清洗方法

Tareworker 在網上找到天然清洗洗衣機的方法,就是用食用梳打粉浸洗衣機,之後再按正常程序洗一次就 ok 了。




不過示範片段用的是揭蓋式洗衣機,而我家中是使用大眼雞的。我試過用不同洗衣模式都不能把洗衣機注滿水,而且水看來沒有什麼污濁,所以總是覺得梳打粉沒有起到應有的作用。

試用梳打粉前我在日本城買了一包清洗洗衣機的粒粒,由於洗衣機轉動時內裡滿是泡泡,所以看不到是否已經把污物清洗掉。

大家若是用大眼雞洗衣機的話,請問你們是怎樣清洗洗衣機的呢?是否我太執著要看到污濁的水才覺得已清洗乾淨呢?不過片段真的看到污水啊。。。


15 則留言:

  1. 係喎。。應該點洗呢?(我今年咩都冇整添。。。)

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 我都係上網睇D 大掃除資料先知咋~
      知道左又唔洗的話好似突然覺得好dirty 咁...

      刪除
  3. 我個洗衣機有個潔淨MODE, 照平時咁洗唔放衫落去就得~

    回覆刪除
  4. 你部洗衣機好多年了嗎?
    我部大眼机剛買了一年,打开后見到有啡黃色漬,已叫工人姐姐用萬潔靈及潔而亮抹,都唔得,唔知工人姐姐係未用錯方法,等依幾天放假,我再試下先!
    平時洗衣機洗完,要抹乾d水,及打开玻璃門等吹乾下。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我平時都會抹乾+長時間開住個門黎吹乾, 所以暫時都冇漬.

      過年我硬係想洗個洗衣機一洗, 同埋唔見污水硬係覺得未算乾淨咁... 可能我之後會再用熱水洗次空機, 咁我應該會心息啦... wahahahhahahahah~

      刪除
    2. 我地幾個blog 媽媽打算買巧虎教材,如果你有興趣,請通知我在fb 群组chat add 你吖!以下先给你參考!

      http://cathy-mama.blogspot.hk/2014/01/benesse.html?m=1

      刪除
    3. 有興趣呀! 請問可以點樣加入個group?

      刪除
    4. 我地係fb 开了個group chat 呀,請fb add 我(Annie Lau),或比你個名我fb add 你啦!?

      刪除
  5. 原來洗衣機要洗架?我唸住洗衫同時都算洗機添 ^^"

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係上網睇先知要得閒洗下洗衣機, 因為D 洗衣粉呀, 污濁野會痴住個洗筒, 如果時間太耐都唔洗的話, 洗出來D 衫可能會有味同唔乾淨.

      叫做知多樣野咁~ 可能我過一排又唔記得晒呢D 野LU!

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...