2016年4月4日 星期一

{Baby} DIY.呠呠呠!紙箱做私家車 | #25



TareBaby 許久之前已經想用紙箱做玩具車,可是我一直都拖著,因為怕紙箱會佔地方,而且又不能玩一陣子就拿去回收。

後家中剛好出現了兩個大小適中的紙箱,用來做 TareBaby 毛公仔的私家車就最好不過 (另一個可能用來做毛公仔的睡床)

我負責做型和剪貼,TareBaby 負責填色,當然我也有幫忙補補顏色。做私家車最花時間是等待顏色乾透,我們用廣告彩上色,塗得較厚的地方要待上兩天才變乾,中途還用過抽濕機呢!

我們沒有把整架車都上色,因為擔心 TareBaby 手濕推車會弄污車身和自己,最怕是她之後摸牆壁!


[呠呠呠,私家車黎啦!]


[左右車身各有圖案]




[雖然冇車尾箱,但座椅下面係可以放野嫁~]



[五座位私家車,後座有點迫啊!]




4 則留言:

  1. 架車整得好靚呀,你真係好好心機

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀, 其實效果比想像中好, 可能我地有心機搞搞D顏色.

      而家我吸開塵都會順手吸埋架車~

      刪除
  2. Tareworker好有心機呀,tarebaby一定好鐘意啦!
    我之前換雪櫃有個勁大紙箱都想要黎DIY野,不過冇時間又冇idea整咩就放棄左XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 搬屋後我都留起左幾個超大既紙箱, 放左O係床頂, 而家都未諗到整咩好呀~

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...