2011年1月2日 星期日

*2/1/11* 不能出席婚宴的原因

記得準備發帖時,我和老公有一段時間是每天都在打電話和 msn 給我們的朋友同學的,因為我們打算只發帖給確定出席婚宴的人 (親戚就是闔府統請,再由兩邊父母親確定出席名單)

當中有好些回覆是令人甜在心裡的,例如「我等你的邀請很久了」、「一早已預留這一天給你們」「一定到」「本來應該已出發去澳洲的,那麼就延遲三天出發吧」



當然不是所有我們邀請的人都能夠出席,所以我都收集到一些推卻的原因

- 可能不在香港 / 有機會去旅行

- 女兒學校親子旅行 / 兒子童軍考試

- 可能要搬屋 (竟然有兩位朋友可能要搬屋,實在太巧合了!)

- 有家人上個月結婚,所以不能去其他飲宴

- 那天晚上有另外的飲宴要參加 (我:其實我是辦 lunch buffet 的,那你下午有空出席嗎?),下午應該都要去觀禮



我最欣賞的原因是:

不好意思,我那天沒有空,祝你們白頭到老,永結同心



其實不出席我們的婚宴真的不要緊 (市儈的說:少一位賓客,我就蝕少一點),直接說沒有空我就會完全明白,何必費心思想些特別的原因呢?



另外有一則笑料要分享

有一位舊同學,我邀請她時她說要遲一點才回覆我,之後就一直都沒有消息。那麼我很自然地認為她不想來,甚至忘記了我之前問過她能否出席,而我亦沒有追問她的回覆。

到結婚前兩天晚上,我在家做 "Please Sign Here" stand 時,我的一位好友致電給我,她說那位舊同學打給她,問她為何還收不到我的帖,因為我之前問過她。我直接告訴好友之前的事情,而且我從來都沒有問過舊同學的地址,她又沒有回覆我,所以我以為她不來了。

我和好友說,其實舊同學那圍枱不是坐滿的,我可以打給舊同學,說寄失了帖,到婚宴當天再補回

我想好友知道其實舊同學未必真是想來,又不想我這樣多了一位賓客 (又要更改過座位表等文件…),所以她說她會替我想個好理由並回覆舊同學,這件事就交給她辦

好朋友,就是如此!於是,我就繼續做我的 "Please Sign Here" stand





10 則留言:

  1. 嘩, 你那個朋友很好啊!
    我公司有兩個同事(其實有少少係同team, 也是飯腳), 知道我結婚的時候都話好開心, 一定要我請飲. 到我要派帖前, 都有再confirm, 她們都說來. 到派了帖後, 無啦啦走去報名去旅行. 我真係O咗咀! 不過佢哋收了帖, 都有比人情.
    我老公果邊都有搞笑嘢. 佢老闆一家原本話全家出席, 婚前兩天, 男老闆話要出差喎. 然後前一天, 女老闆話果日一拜山喎!  乜佢哋家拜山會响夜晚拜嗎? 最後身為老闆, 只係比了$500蚊賀禮我老公咋! cheap到無朋友啊!
    跟住佢仲有一個舊同學, 又係婚前一晚打來話嚟唔到, 因為表妹結婚. 表妹結婚會係一天前先知嗎? 如果係真, 佢同佢家人的關係都真係"好"到不得了囉!
    睇到你呢篇blog, 都好有感觸.
    [Tareworker回覆01/03/2011 11:41:00]係呀! 呢個真係好好朋友來的, 佢都結左婚, 大家都知婚前兩日係最忙既, 佢要我繼續忙自己野, 佢幫我搞掂, 我不知幾開心呀!!!
     
    我諗姊妹們經過派帖呢個 step, 會睇清楚一d 野啦~
     
    我都諗住我既同事會有兩圍的, 不過最後計埋一位舊同事和另一位轉左組既同事, 成圍只係得11人, 我諗我同我d 同事唔夠 friend 啦~

    回覆刪除
  2. 嘩,原來真係咩人都有!!!!希望真係唔想到的人會話我知,唔好阻住我啲位啦~~
    [Tareworker回覆01/03/2011 17:25:00]我都係咁話呀! 如果真係唔想出席, 我寧願佢早d 答我, 而唔係要我等兩個星期呀...
     
    我既同事, 最後唔黎既全部都係好遲好遲先覆我, 所以我同事既帖都係好遲先派出去, 因為我唔想有d 答左我去既就派先, 咁其他人未答既人見到, 好似有d 奇怪咁.
     
    後來我諗番, 全部遲答既都係唔出席的. 所以如果姊妹們遇到相似我講既情況, 都可以預左未答去唔去既係 "唔出席" 啦~ 數賓客人數, 編枱等等都要時間安排, 又可能要同父母傾, 早d 就個預算會好d. 
     

    回覆刪除
  3. 其實呀簡單d黎講
    當結婚時就會認到邊d先係朋友
    邊d其實就請佢都唔想黎既所以朋友.
     
    [Tareworker回覆01/04/2011 09:57:00]全中呀!!!
     
    你咁快就領略到呢樣野既~

    回覆刪除
  4. hehehe~~~明既
    咩人都有架麻
    HAHAHA
     
    [Tareworker回覆01/04/2011 10:29:00]咁又係~

    回覆刪除
  5. 莎拉蛋糕Sarah Cake2011年1月4日 晚上11:57

    絕對認同你的不能來之原因, 因為我都聽到唔少搞笑原因:
    1) 我要反去問吓老婆
    2) 個晚我應承咗外母要食飯
    真係O晒嘴!!!!
    [Tareworker回覆01/05/2011 00:20:00]呢D 原因, 真係... 明晒啦~
     
    HAHAHHAHAHAHA~

    回覆刪除
  6. 其實不出席我們的婚宴真的不要緊 ( 市儈的說:少一位賓客,我就蝕少一點 ) ,直接說沒有空我就會完全明白,何必費心思想些特別的原因呢?
    無錯!!! 勁鍾意你呢句!!  因為我又唔夠帖, 唔夠餅咭, 我唔需要你做人情, 我淨係想請d有心人咋!!!  (不過有d就在所難免, 例如係公司入面, 又同佢唔太熟, 但係又請晒坐係佢身邊d人, 掙扎左好耐先諗請唔請, 不過最終都比左帖.  都預左佢唔到架啦!! )
    [Tareworker回覆01/05/2011 17:10:00]哈哈~
     
    如果派左帖之後唔到的話, 都最好早d 話比我地知呀, 編位同數人數都好麻煩嫁嗎!
     
    好彩我每圍人數唔同都冇問題, 因為我係搞lunch buffet 的. 如果搞晚宴, 13人一張枱可能要加錢 (若超過quota的話). 之前試過去飲, 老公做兄弟, 酒樓直頭一見有13人一張枱就即刻加錢, 仲要o係賓客面前大大聲講添, 兄弟們就幫手zip 位~ 所以全部打散晒黎坐. 

    回覆刪除
  7. Very like this post. Learn a lot !
    [Tareworker回覆01/06/2011 09:09:00](Empty)

    回覆刪除
  8. 我而家都開始問d親戚朋友會唔會出席我地既big day, 有d黎唔到,講句祝福說話我已經覺得好sweet , 但有d係冇feedback / 要遲d先confirm ,搞到我都唔知d帖 / 餅咭夠唔夠 .....
    [Tareworker回覆01/06/2011 15:51:00]我都好怕人地答我 "遲d 覆你", 因為之後唔好意思再問人地答覆, 驚人地以為我迫佢去咁.
     
    所以我寧願唔去既, 早d 話比我知啦~

    回覆刪除
  9. 無錯! 13人係要加錢!!! 到時都唔知點算!!  我而家仲派緊帖....好煩呀!!
    [Tareworker回覆01/06/2011 16:46:00]若果圍圍都滿的話, 咁13人就真係冇法, 要加錢比酒樓/酒店啦.
     
    其實既就要靠兄弟, 甚至家人幫手zip 啦.  有次我去飲, 新郎哥既妹坐落我地o個圍度, 因為我地有11人, 我地冇所謂呀, 妹妹就悶d 啦~

    回覆刪除
  10. 預人數真係一樣好頭痛既事...最怕係到時好多人放飛機呀
    下下問人黎唔黎又好似唔係幾好意思,尤其daddy mami佢地會覺得咁樣你好無禮貌,條數真係難預...
    [Tareworker回覆04/03/2011 12:01:00]開頭我叫爸媽幫我問親戚有幾多位會到時, 佢地都唔係好願意, 但係後來佢地又真係個個家庭都幫我問喎! 所以女家既親戚只有一位缺席, 而我既朋友就只有一位因為要做野, 完左場先黎到同我影相. 到最後, 男家親戚朋友d 數目真係唔係幾準確, 好彩女家d 數目準, 而我又好保險咁報個細好多既數比酒店 (我搞lunch buffet, 要報人數預食物份量), 最後都唔洗比min pay 酒店, 不過數目都係好貼, 所以都有d 險, 但總算 ok 啦! 老公有d 朋友冇出現, 老爺奶奶 d 親戚數目又亂晒龍, 我諗佢地完全冇理過人數要準確, 又要編座位呢樣野... 因為佢兩日前先同我地講有1 圍會唔黎... 但係我地早幾日已同酒店覆左人數, 有加冇減.. 仲要我婚前一日返公司印野...

    回覆刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...