2017年3月8日 星期三

{Baby} 書單.《可以說晚安了嗎?》| #36


從圖書館借來的:《可以說晚安了嗎?》



這本童書感覺很像公雞的新鄰居,而今次的主角是大熊和鴨子。
 
大熊很累很想睡覺,但鴨子一而再、再而三地打擾大熊,結果鴨子累極睡著,反而大熊則變得精神而睡不著!

我最愛書中大熊和鴨子的對話,媽媽變聲演繹,間中會入錯 key 和走音,令 TareBaby 非常高興,快樂就是這麽簡單。














2 則留言:

  1. 最近我停左買書, 因為發覺之前買得太多太多, 但其實心底裏我仲好想買...
    有D書好似都唔會點睇但又未捨得俾人, KEEP下KEEP下就KEEP左好多, 但有D都已經俾左人架啦...
    你會點處理呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前經汪老師買左大約100本圖書, 佢地係tarebaby 主要既圖書, 另外都有少量散買的中英文圖書或者圖裝書. 因為O個100本圖書有D未岩睇, 要大D先, 所以我冇放晒出黎, 唔覺其實買左好多書~

      有D真係覺得細個岩睇D既, 我會比我家姐, 咁我家姐又會買書, 我地間中交換睇下, 主要係我借多, 因為佢買個D都幾岩睇, 我O個D要大個D先岩(汪老師O個D可以睇到小學). 我諗我係有個可以換書既partner, 屋企書先唔會長久增多~

      我諗屋企既書未去到要送書比人既階段, 但如果真係唔岩tarebaby睇既, 我會轉贈比家姐, 因為佢有兩個比較細既小朋友. 其他既都盡量留 (<=心底話, 買左當然唔想送比人), 可以小學之後再睇下點處理真係再唔睇既書啦, 但而家tarebaby 都會睇下一D好耐冇睇既書既~

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...