2016年4月7日 星期四

{Baby} 郊遊.閒遊香港濕地公園



復活節假期前一天,TareBaby 仍然要穿著羽絨外套,想不到十多日後就是初夏。

趁天氣還未變得炎熱,當然要把握時間去郊遊。今次寫的是位於天水圍的香港濕地公園,雖然不是近期去遊玩,但仍然想和大家分享一下。




到訪日子是去年尾天氣轉涼時, 我們相約了公公婆婆去逛濕地公園。大約午飯時間後到達,購票時忘了持博物館年票是有折扣的,不過入場費不太貴就是了。

我和公公婆婆之前都去過濕地公園,是開園頭數年期間,但 TareBaby 就是首次到訪,她一直都以為那兒會有遊樂場!

公園內分戶外區和室內展覽區,假日室內展覽區會舉辦工作坊,我們趕及參加當天最後一場製作襟章的工作坊,又有義工贈送了一隻摺紙魚給 TareBaby,大滿足呢!

入園後我們首先逛戶外區,公園地圖簡易明白,連 TareBaby 都說要給公公婆婆帶路。

[研究下行邊度先~]




我覺得帶三歲多的 TareBaby 去濕地公園很合適,因為她會八掛周圍的環境而自己行,看花看樹看毛毛蟲看螞蟻看泥灘裡的魚和蟹已可以消磨許多時間,用望遠鏡看雀雀更加是超級新鮮。

[有好多隻蟹呀!]



由於要步行的路都算多,小朋友若要抱的話手都會斷。至於推車其實是 ok 的,因為許多地方都是平路,但是較窄或會搖的木橋就未必能通過了。

我已經許久沒有去濕地公園了,公公婆婆沿路還說著之前這兒的花花草草樹木泥灘是怎樣子的 (有十年前嗎?),我真的完全沒有印象!

[婆婆個環保袋好搶眼]




離開前我們去園內的連鎖快餐店醫肚,竟然有兒童餐,價錢不便宜,但媽媽都貪得意點了一客,最後是我食居多。

總括來說由於天陰加上清涼,我們逛得很舒服。美中不足是不夠時間逛室內的展區,下次要再約公公婆婆去濕地公園!

[TareBaby 第一次坐輕鐵,等車時一臉期待,又問不同顏色的拍卡機是用來做什麼的。]




10 則留言:

  1. 唔好夏天去,上次我差點中暑。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, O個度冇遮冇擋, 夏天分分鍾曬熟~

      刪除
  2. 呢D天去郊遊真係好正,再過多個月已經會熱到唔願走出室外地方

    回覆刪除
    回覆
    1. 講得岩呀, 再過多兩個月值頭熱到唔想郩添呀~
      今個冬天成日落雨, 我地都去少左郊外地方.

      刪除
  3. 我都打算返HK去呀,希望佢地兩個會中意啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 近你地住既地方喎, 趁未係好熱去行下都唔錯嫁.

      刪除
  4. 依啲天氣去好適合呀,我N年前係好好天去,熱鬼死 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都記得試過熱天時去逛, 印象中真係好鬼曬~

      刪除
  5. 好似幾好玩喎,不過依家開始熱,睇嚟我要等到秋天至同妹豬去:p

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦, 除非突然涼左啦, 如果唔係秋天先去~

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...