2010年8月10日 星期二

*9/8/10* 收到在淘寶網買的姊妹裙

星期六到淘寶網 check check,原來 8 3 日買的姊妹裙已於 8 6 日晚上發貨!速遞公司那時已把貨物送到香港,只待星期一送去我的辦公室地址。賣家之前告訴我訂造要大約 7 天時間,現在兩天左右就發貨了,似乎我們選的姊妹裙款式真的很容易造 (哈哈!)

在順豐網頁追蹤貨件:




根據以往經驗,順豐速遞會於下午 3 時至 4 時左右派件到我公司的大廈,今天也不例外,下午 4 時前就收到裙子了。

我急不及待拆開包裝袋,裡面有 4 個膠袋,各有一條裙子在內,店主還在每個包裝袋貼上 label,以防我掉亂了裙子。

晚上回家後我把每條裙子都檢查過,顏色和款式與淘寶的照片一樣,而且每條裙子的尺碼都有分別,似乎真是根據我給店主的尺碼去造。不過 4 條裙子的長度都差不多,不知道我兩位較高的姊妹會否覺得裙子太短。

總括而言,我十分滿意這次購買姊妹裙的經驗,雖然暫時不知道裙子是否全都合身,但發貨快、實物和照片相符、賣家有禮貌、裙子質素 OK ,這些加起來已很不錯了!待姊妹們完成試身,我會再向大家報告的。

********************************

淘寶網的照片:




裙子前面的樣子:




裙子後面的樣子:



每條裙子都是獨立包裝好的:



11 則留言:

  1. 我ADD左你啦~~貴唔貴呢一條??
    [Tareworker回覆08/10/2010 12:53:00]短裙 RMB 116, 長裙 RMB 166, 訂造每條 + RMB 10.
    http://item.taobao.com/item.htm?id=5947912903
    (入面有埋長裙既 LINK, 你可以睇下的)
     
    我買左 4 條短裙, 每條都係訂造, 所以TOTAL 係 RMB 126 X 4 = RMB 504, 運費就 HK$41, 所以總數大約係 HK$618 (4條裙), 我覺得唔算貴呀, 而且質素比預期好~
     

    回覆刪除
  2. OK wor~~ btw 今日終於收到空氣先生既 logo~ = ="
    [Tareworker回覆08/10/2010 13:43:00]我都覺得4條姊妹裙 ok 呀, 價錢同質素都ok添~
     
    oh... 有空氣先生既電郵?! 係一個好開始bor, 希望唔洗改好多轉啦...

    回覆刪除
  3. ok喎. 下面透唔透?
    [Tareworker回覆08/10/2010 16:50:00]唔透嫁~ 燙下就著得, 都ok 嫁~

    回覆刪除
  4. 我都打算於淘寶買姊妹裙, 實在有太多款式揀啦, 又平過香港!!
     
    [Tareworker回覆08/10/2010 16:52:00]係呀, 淘寶既裙款真係唔少, 我本身都想買d特別d既, 最後都係睇姊妹意願, 買左呢款.
     
    姊妹裙通常一買就幾條, 計番每件既運費唔算好貴, 諗得過.

    回覆刪除
  5. 都幾抵喎 我在百利訂, 短裙款同你差唔多, 要240呀~
    [Tareworker回覆08/11/2010 11:47:00]呢 4 條姊妹裙真係幾抵的~
     
    我會包姊妹裙同化妝, 所以要樣樣都慳d, 如果唔係, 就好"溶"啦~
     

    回覆刪除
  6. 莎拉蛋糕Sarah Cake2010年8月12日 凌晨12:23

    真係幾好睇,,,,又平又靚!!!
    [Tareworker回覆08/12/2010 10:20:00]係呀係呀~

    回覆刪除
  7. 謝謝你的分享... 睇黎真係唔錯呀~~~
    [Tareworker回覆08/21/2010 12:47:00]係呀~

    回覆刪除
  8. 實物都唔錯呀! 呢隻係唔係叫雪紡料?
    我都想係淘寶買姊妹裙呀, 睇阿mE個BLOG見到你留言, 所以黎偷下師  始終訂比人地著, 唔可以太"博"
    咁你最後係天使之翼到買?
    可以ADD我嗎?~ THANKS!
    [Tareworker回覆11/29/2010 15:21:00]Added you as blogger already!
     
    Yes!  I bought the dresses from this taobao shop and the dresses are nice.  Though 2 of which required some adjustments, the overall quality is good!

    回覆刪除
  9. 幾好睇喎~ 想問如果訂造太約要等幾耐先收到貨呢?
    [Tareworker回覆02/25/2011 01:14:00]通常6-8日造裙, 你預多幾日速遞時間, 兩個星期內應該都收到嫁啦! 當然每間店既時間都可能會唔同啦, 你 bid (即係拍) 之前問清潔個賣家先, 有其他問題大家可以再研究下呀!

    回覆刪除
  10. 有無真人著左的相相看看?
    [Tareworker回覆05/28/2011 17:12:00]http://hk.myblog.yahoo.com/tareworker/article?mid=1541
    睇呢度呀~
     

    回覆刪除
  11. 可唔可以 send 條 link 比我呀? 或者 ADD 我可以嗎? thanks.
    [Cherry回覆06/29/2012 17:13:20]thanks
    [Tareworker回覆06/29/2012 15:20:40]http://item.taobao.com/item.htm?id=7873581773

    回覆刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...