2010年8月23日 星期一

*23/8/10* 執相師傅替你免費執相

Blogger Vian* 提點,原來有位執相師傅正免費幫人執相,於是我便電郵了 3 張早前拍攝的免費 pre-wedding 照片給他。

第二天早上便收到執相師傅的回覆,他會替我執其中兩張相,我當然 ok

還未到放工時間,我便收到執相師傅的製成品,真有效率,而且效果非常滿意。

多謝執相師傅!!! 

同時多謝 Vian* 的介紹!!!
********************************

1. 執走左邊白色直身的水管,執走圖右手邊地下的白線、白色柱、數個灰黑色的蓋,令地下顏色一致一點,以及執走圖右上方的車

執相前:




執相後:




2. 執走圖下方和左下方的數片怪葉,以及左手邊的手

執相前:




執相後:




7 則留言:

  1. 唔好客氣!! 我要多謝你就真啦 BB!!! ^^
    [Tareworker回覆08/24/2010 00:11:00]Thanks Thanks!!!

    回覆刪除
  2. ok good bor... nice
    [Tareworker回覆08/24/2010 00:23:00]呢樣就係琴晚我想同你講既野.

    回覆刪除
  3. 好勁喎~~~FREE架?
    [Tareworker回覆08/24/2010 12:25:00]真係好得! 我諗我之前影既pre-wedding, 最難執應該係呢兩張相啦.. 執相師傅都搞掂!
    係呀! 免費嫁!!! 而家執相師傅會免費為大家執兩張相, 不過是有條件的, 就是要讓師傅post 在blog. 詳情可以睇番師傅既blog~

    回覆刪除
  4. 免費又幾好喎
    [Tareworker回覆08/25/2010 16:52:00]係呀, 用免費野真係特別開心~

    回覆刪除
  5. 嘩...佢好勁喎. 好似變魔術咁呀!
    [Tareworker回覆08/26/2010 17:51:00]係呀! 第 2 張相佢仲補番 d 階磚添, 一d 都唔馬虎.

    回覆刪除
  6. 真係好勁喎!!我都send咗相比執相師傅,不過冇你呢兩張咁高難度哩!
    [Tareworker回覆08/28/2010 23:46:00]呢兩張相我地都想放入相簿, 之前一直唔知執唔執到, 同埋執左會唔會好覺, 點知師傅都執到, 勁!!
     
    咁係咪遲少少會O係師傅個BLOG 見到你D相?

    回覆刪除
  7. Hi, 執相師傅剛開了Facebook,大家上去add我,支持一下. 執相師傅  |  Create Your Badge

    回覆刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...