2010年8月23日 星期一

*22/8/10* 做人新抱甚艱難

籌備婚禮有許多事情都要得到男朋友媽媽的同意,就是因為要問她意見,所以我數月前已不想去她的家吃飯,因為我很害怕聽她的說話。

其實許久之前我已經知道,未來奶奶比較喜歡男朋友哥哥的女朋友,有時她的說話甚至令我有「我在高攀他的兒子」的感覺。記得數年前我和男朋友置業,她一次和我單獨對話的頭一句就是「錢我就唔會比你嫁啦」,之後的內容就是「我仲有一個仔,唔會比晒錢你地去買樓,十幾萬都可以比你地既...」。

我當場不懂得回應,之後我惟有叫男朋友和她的媽媽說清楚,我們是每人出一半錢的,就算她打算資助的話,都會是男朋友那邊的費用。最後男朋友都沒有要到他媽媽的錢,我們現在住的房子,我肯定是沒有欠她一分錢。


我不清楚上一輩的人拍拖是否全是男方出錢的,不過我的爸媽就不是了,所以我媽媽會教我們幾姊妹,和男朋友上街要一起分擔費用。至於男朋友的媽媽,她一直給我的感覺就是我常常在花他兒子的錢,只要是買東西的話,一定是我的主意。

我覺得老人家節儉是可以理解的,但是過於看重金錢就會令人吃不消了。

記得我們開始參觀婚宴場地時,男朋友告訴他的媽媽預計會有 200 名賓客,她的媽媽便問我:「我地親戚得四十幾個,你仲咩請成百幾人咁多呀?」難度她不知道她的兒子有朋友有同事的嗎?

有關婚禮的費用,她只會問:「呢個要幾多錢?」,我最常回答的問題是:「包埋嫁嗎?」天啊!只要付款,任何服務都會是「包」的!有例子嗎?

「張帖入面個利是封係酒店包埋嫁嗎?」

「我個化妝係咪包埋嫁?」

「化妝 o個度有冇包埋我 d 首飾?」

我可否不再答這些問題?我很累了,只得我一人籌備各樣事情,近來我失眠都是這個原因。

最近期發生了一件事情,就是未來奶以一種對我來說極不禮貌的語氣問到:「你真係幫我買左龍鳳餅嫁嗎?唔好到時又話冇,令我要失預算呀!」我只懂點頭。男朋友這次終於都聽到他媽媽的說話了,離開時和我說了數次對不起,希望他真的知道不是我不喜歡他身邊的人,而是他們真的是這樣對待我。我想如果可以的話,我不會去她的家吃飯,這樣我就不用每次都擔心要如何應對了。

至於男朋友的姐姐,我想她還未接受我快將是他們的一家人。記得一次我在她的家時,她看到一間餐廳的自助餐廣告,她便說:「好抵喎!我地一家人去食啦,買三送一呀,阿爸阿媽細佬同我,剛剛好!」可否等我離開才說,讓我好過一點。

以上純粹發洩。

8 則留言:

  1. relax~~~~~~~~~~  :)
    [Tareworker回覆08/23/2010 18:11:00]Thank you!

    回覆刪除
  2. 可能家姐/媽媽下意識覺得你搶左個仔/細佬~ 唔好太介意~ 只要你男友明白就好~
    [Tareworker回覆08/23/2010 18:11:00]謝謝你!
     
    我都覺得佢媽媽覺得我搶左佢個仔! 所以唔鍾意我la...

    回覆刪除
  3. 唔好唔開心啦。同家婆的關係係要好小心經營咖。我下次介紹本書俾你睇啦,我睇咗都覺得有用。
    而家唔習慣唔緊要呢,最緊要係結婚之後個段時間,你一定要做好d啊!!
    我明白你個心有d覺得唔抵,不過一定要在任何對答思考也要正面呀!!!
    家姐方面,我覺得反而難搞少少。但佢始終係外嫁女,有機會走呀,唔好得失阿大姑奶......
    [Tareworker回覆08/23/2010 18:10:00]謝謝你啊!
     
    係真係個心唔舒服, 講比男友知, 佢覺得樣樣都係我自己諗的, 又認為佢屋企人唔係咁. 佢仲話我唔鍾意佢身邊既人... 好唔開心...
     
    我諗我要學識唔著緊佢地既說話同對我既態度, 如果唔係, 只有唔開心落去...

    回覆刪除
  4. 我同你有d似, 不過係發生o係我自己媽咪同爸爸身上... 佢地以前結婚係男家俾錢(我阿爸話無錢借大耳洞都要俾!!!), 我話我結婚要用好多錢, 我阿媽成日都話"叫佢俾啦"... 大佬一個普通香港男仔, 又唔係李嘉誠個仔, 點可能afford到整個婚禮開支?? 奇怪既思想重有極多... 所以老人家講既野, 最好學識左耳入右耳出, 咁自己會開心d... (我都知好難, 我都成日因為咁而唔開心), 一齊加油!!
    [Tareworker回覆08/23/2010 18:08:00]我都要努力學下點樣"左耳入, 右耳出", 我有嘗試過的, 不過真係好難, 同埋會覺得自己好冇禮貌呀~
     
    我知咁樣就會開心d, 大家都努力啦~ 

    回覆刪除
  5. 我同你差不多,真係好辛苦,咩都覺得係洗佢個仔既錢~ 句句都講錢,真係好唔鐘意佢地咁囉~ 已經一開始話唔買龍鳳扼比我~買樓冇叫佢比都一開聲就話自己冇錢~~我先唔洗你比錢呀!!
    [Tareworker回覆08/24/2010 12:37:00]我地... 同病相憐...
     
    龍鳳扼... 之前見過幾次面, 佢每一次都話遲d 平d 先買, 而家好貴. 我話其實我唔介意冇嫁, 形式之嗎. 佢話唔好.
     
    到最近我同屋企人都決定問阿姨借少少金器, o係結婚o個日戴就算, 嫁妝變為現金同一d 爸媽希望送比我地既野. (阿姨自己提出的, 我同家姐勁開心, 因為爸媽唔洗花太多錢, 同埋買左都唔知收o係邊, 賣左佢又唔係bor)
     
    咁我當然有同未來奶奶講, 「唔洗買啦, 我屋企都唔買嫁啦」, 今次, 佢聽到之後, 即時笑左出黎的... 仲話, 「其實我都有一對龍鳳扼同少少金器, 你o個日都可以戴.」
     
    我諗我o個日一戴完佢既金器, 就會即刻還番比佢, 咁我個心應該安樂d...
     
     

    回覆刪除
  6. 我好你少少~ 可能我會講番D說話比佢聽~ (不過唔知佢聽唔聽得明) 依家咩都唔好理, 開心D啦!!^^
    [Tareworker回覆09/20/2010 23:24:00]多謝你呀~ 我近排既心情都好番 d d, 因為我知要自己放鬆, 我先至可以訓到覺, 咁樣皮膚先會好d, 我要做個靚新娘!!!! 同埋呢排唔係必要都唔同未來奶奶見面, 咁就可以聽少d 佢既說話.

    回覆刪除
  7. 其實多數老人家都係咁諗, 我覺得你可以係佢面前多d提下你自己有份出錢, 總之比佢知係你比錢既, 等佢唔好誤會(呢隻死猫都幾難食架!!)
    仲有, 多d表達你既付出(即係點同你男友著想之類既野, 千祈唔好諗出聲好似做作咁, 呢d係佢要咩野你比咩野佢啫)  始終佢你覺得你搶左佢個仔或者好似分左個仔一半愛比你, 好唔平衡咁..所以一定要比佢知, 其實佢都係唔放心啫!   好在就係你地唔駛一齊住就ok!!
    [Tareworker回覆02/20/2011 18:43:00](sorry! 我唔知我未reply 你呢個msg 呀...) 講得岩, 真係有時要扮下野, 關心下奶奶的~ 奶奶家做冬o個日, 我去左vian 婚禮幫手, 夜晚又約左人食飯, 所以miss左做冬餐飯 (佢地遲遲唔定個日子... 我都想去的). 老公返到黎, 話比我知奶奶塊面好乾, 問佢"查"咩好. 咁過幾日我去奶奶家, 就拎左盒補濕cream 比佢"查", "查" 左d 皮膚好快好番. 奶奶d 同事問佢, 用咩好得咁快, 奶奶話 : " 我都唔知呀, 我新袍比我既." 我深知道, o個一次, 我加左分, 因為奶奶有 face !!! 哈哈哈哈~

    回覆刪除
  8. 睇完你呢篇野之後....身同感受....我都好怕去我奶奶到食飯....結婚之前甚至係逃避....(而家都想逃避但唔得...哈哈!!)同埋成日發夢佢話我呢樣話我果樣....攪到好大壓力...佢甚至結婚前仲埋怨我做咩要揀1月結婚...唔攪呢樣唔攪果樣....我真係唔開心到極點~ 由一開始拍拖佢就不停發出“ 我在高攀他的兒子”同埋 “ 我搶了他的兒子” 既信息比我....佢都有個家姐....同奶奶一樣...都係活在自己世界的人....唉~ 我同自己講....決定嫁比佢...就要接受埋佢有呢啲屋企人....我會為左佢而忍受所有野!! 所以我地真係要學識唔好太介意....為左老公要加油呀~~~
    [Tareworker回覆02/20/2011 18:37:00]你講得好岩呀, 我地要學識唔介意, 有時講者未必有意 (希望係...), 但係我地聽落去又會唔開心, 所以我要樣樣都睇得化d, 咁樣自己就會開心d. 我近排都有比奶奶 "質" 嫁, 狂問我一d 應該直接問佢個囝既野 (o個時大家都o係奶奶家), 我咪答佢 "我唔知喎", 跟住佢又繼續 "質" 我, 仲要係用唔太高興既語氣... 都唔明點解既, 但係老公o係呢個時候, 係唔會救我的... 又係唔明... 唉... 如果我第時有個仔, 我一定唔會做呢類型既奶奶! 因為真係好惡頂...

    回覆刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...