2010年8月28日 星期六

*28/8/10* 長期失眠中

近來我公私兩忙,之前停了一陣子的失眠又來找我了。

我每晚都要花一段時間才睡得著,睡覺中途又會常常醒過來。因為睡眠質素差,所以早上起床時很辛苦,而且白天都是沒精打采的,常常覺得很疲倦。

最大的問題是,開始失眠計起不到一個星期,我的臉頰就長滿了暗瘡,加上深深的黑眼圈和眼袋,我簡直想帶口罩去上班。

我知道失眠是源於壓力,我嘗試過努力放鬆自己,不過似乎行不通。若大家有方法減輕失眠或壓力的問題,請提點一下我這位失眠人。

感激不盡!

5 則留言:

  1. try peppermint or floral tea to make yourself relax
    also can try yoga ga... it's helpful
     
    good luck girl :)

    回覆刪除
  2. TAKE CARE! 你諗得太多野, 訓覺時都o係度諗野所以訓唔到... 做一d可以令自己relax既野, 你諗下做咩可以令自己開心?? shopping / 運動 / short trip...
    個人relax左就唔會諗咁多...
     

    回覆刪除
  3. 心靜自然訓得著,臨訓前唔好令腦部思考,e.g.上網、msn、fb、y blog、睇電視等,聽下音樂食下水果,放鬆d......加油呀!!!

    回覆刪除
  4. 你試下放鬆下~~~會唔會係工作太大壓力呀...?

    回覆刪除
  5. 一定要運動呀,仲要食生果... 再加埋 Kanne,一定訓到好似豬豬~~ XD

    回覆刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...