2010年8月5日 星期四

*25/7/10* 喜帖信封用的透明 label 和貼紙

男朋友打算把賓客們的名字印在透明 label 上,然後再貼到喜帖信封面。

我覺得直接把名字印在信封上會較為美觀,但由於我實在太懶惰,完全不想花時間調較 Printer Page Setup,而且又害怕失手印壞了信封到最後會不夠用 (十萬個理由!),所以當然贊成男朋友的建議。

近期我便上網搜尋便宜的透明 label,順道看看用來封喜帖信封的貼紙。原來個人化的燙金貼紙,訂做 200 個大約要 $120 - $130,而一張約有 50 個屬普通款式的貼紙,只需 $5 - $8 一張,我這個自認精打細算的準新娘當然選擇便宜的普通貼紙了!




雖然說是普通款式,不過我都很喜歡這個囍字入面有一對男女的圖案,至少我未見過別人使用。我還在同一間網上店舖買了透明 label,是 A4 size 的,只是 $2 一張,我買了 12 張。

$4 郵費,透明 label 和貼紙的總消費是 HK$52



12 則留言:

  1. 讚成你既精打細算,畢竟請柬和 燙金貼紙如何美麗都好,最後也只會掉進垃圾桶裡!!現今社會既女性,真係要慳得一蚊得一蚊!!
    我add左你做blog友,如果你唔介意,可以add返我嗎??謝謝!!
    [Tareworker回覆08/05/2010 23:57:00]係呀! 近排D 錢都似倒水咁, 要慳得1蚊得1蚊, 應洗得洗, 洗左人地都唔覺既, 就唔好洗啦~
     
    我都ADDED左你啦!

    回覆刪除
  2. 我都贊成, 我係唔會花大多錢ON 帖, 呢D LABEL有時印帖會送埋tim....
    [Tareworker回覆08/06/2010 01:22:00]係啦~ 因為我只係印帖既內文, 所以冇得送貼紙同利是封呀, 如果買帖就通常都會送埋, 咁又可以慳少少.

    回覆刪除
  3. 可以問你要order 透明 label 的 網上店link 嗎?
    [Tareworker回覆08/06/2010 12:45:00]我揾到兩個website 都有得賣 A4 透明 label, 買得多其實價錢都一樣, 我自己幫襯左以下第一條 link 既website, 因為我順便買埋貼紙:
    1. http://lauonnei0108.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=1899283
    2. http://www.flickr.com/photos/44163098@N02/page2/
    如果你會揾 1 印帖就話我知啦, 個 seller 同我講過, 如果我介紹其他人去印帖, 會有小小野送.

    回覆刪除
  4. 莎拉蛋糕Sarah Cake2010年8月8日 晚上9:58

    agree agree ah!!! 講真朋友親戚收到張請帖, 幾靚都好都唔會KEEP住架啦, 都係慳啲好, 有錢都留番放係結婚第啲item到啦!!!!
    我想問你印帖係咪有discount ah? 因為我係用番酒店送既帖, 所以遲啲都要搵人印呀!
    [Tareworker回覆08/08/2010 23:19:00]係呀, 我地要應洗得洗~
     
    我都係拎酒店帖, 另外加一張紙印內文 (我幫襯心印). 至於DISCOUNT, 我冇折 R 到呀! 個價錢就算O係 EXPO 比訂, 都同平時一樣既. 因為只印內文, 所以冇利是封同貼紙送呀... 好似只印內文好難會有DISCOUNT 咁既...
     

    回覆刪除
  5. 透明 label用一殷printer既墨就ok架啦?  要否再買special 架?  我都想買呀
    yos
    [Tareworker回覆08/10/2010 17:37:00]這款透明 label 只適用於 Laser Printer, Inkjet 是用不到的.
     
    這是賣家的link: http://lauonnei0108.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=1899283
     
    所以我會在office 印呀, 哈哈哈哈~ 或者會試試印彩色是否ok添~

    回覆刪除
  6. 你好啊...謝謝你的分享, 我正在搵透明label 呢...hehe...thank you so much!!
    可以add我做朋友...大家交流一下嗎!?^.^
    [Tareworker回覆12/03/2010 12:39:00]你好! 加左你做blog友啦~ 你都加番我, 可以嗎?
     
    仲有3個月多d 你就結婚啦播, 加油呀~ 
     
    大家一齊分享資料, 唔洗客氣!
     

    回覆刪除
  7. 謝謝, 官塘那間真的很便宜....而且很多其他東西賣....
    [Tareworker回覆01/26/2011 13:37:00]係呀! 希望d 資料幫到你啦~

    回覆刪除
  8. 你好呀, 係search喜帖信封label既時候睇到你既blog, 請問你地係用邊隻透明label? 可唔可以share個電腦格式俾我參考呀? 就快要派帖啦...己經有好幾個信封俾我印衰左, 所以想改用label, 謝謝 (my e-mail: bunarbu@yahoo.com.hk)
    [Tareworker回覆08/22/2011 23:13:45]我打左d 人名落excel, 跟住就印落張a4 透明label 度, 唔洗特別格色的. 不過最好準備定多d 人名, 因為我係一次印晒落一張a4 透明label度,然後cut 番出黎既.

    回覆刪除
  9. Can you share the link to me? thanks. My email address is murinelmk@yahoo.com.hk
    [Tareworker回覆11/23/2011 18:45:50]http://lauonnei0108.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=1899283

    回覆刪除
  10. 我o岩o岩同呢間野買o左, 不過一撕張貼紙出o黎d字就碎哂......
    [Tareworker回覆12/23/2011 17:57:41]oh... 咁應該可以搞退貨呀, 會唔會係d 貼紙放左好耐先賣? 我o個時d 貼紙好ok 嫁, 又唔會太細張.

    回覆刪除
  11. 佢肯退返俾我, 不過我都JAM O左6,7張.....
    [Tareworker回覆12/23/2011 21:42:29]oh... 佢退番錢都好, 不過要再揾過第2間買, 希望你之後既野一切順利啦.

    回覆刪除
  12. HELLO,
    我想問,你買哩間d label印左出黎,...會唔會好似甩色呀?
    [Tareworker回覆12/10/2012 14:45:58]唔好意思, 咁遲先覆你.

    我用公司大大printer 印出黎 (可以影印加print doc 既影印機), 完全冇甩色情況呀.

    回覆刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...