2010年6月5日 星期六

*3/6/10* 中了免費 pre-wedding!

今晚收到 JoY Angle Photograph 的來電,原來我和男友被抽中可以免費拍一輯 pre-wedding

我從來都沒有抽獎運的,所以今次被抽中特別高興!我們會於 6 20 日進行拍攝,地點是油麻地果欄,希望到時會陽光普照。

由於當天只有 4 小時拍攝時間,所以我會穿一條裙子,那麼我應該穿婚紗還是再買另一件晚裝好呢?煩惱中...

相關文章 -> 又來免費 pre-wedding,有興趣就去報名啦!



1 則留言:

  1. 好得意呀!!可以喺果欄度影pre-wedding!! nice shot呀!!!
    [Tareworker回覆06/05/2010 15:36:00]多謝你呀~ 因為我細個時阿爸有帶過我地返果欄返工, 所以有少少情兒結想去o個度影結婚相, 不過我自己都好耐冇去lu~

    回覆刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...