2014年3月11日 星期二

*11/3/14* 我唔要做矮仔包!

自從麵包機入主了我家廚房後,我就是完完全全迷上了它!

平時不太上 FB 的我會加入群組學習做包 (午飯時間都用來刨 post,所以少了寫 blog…) ,看到台灣媽媽的高超手藝和心思真是十分佩服,又會儲存起不同的食譜留待日後參考。不過我現時還停留在做磅包的階段,而且因為多是預較時間早上收包,所以食材變化不大。

雖然用 P 牌麵包機的失敗率是很低,但我都遇到了兩次,而且還是做相同的麵包 (其實之前我曾三次成功做過相同的包,所以更加不明白衰在哪裡),我決定以後不做香蕉麵包了!

[超級失敗的香蕉包,入面唔熟…]




除了早前做的蘋果果醬,原來麵包機還可以做肉鬆。只要把煲過湯的肉放到機內,再放調味料,選用麻薯 mode,約 50 mins 後就有肉鬆了,加入紫菜和芝麻就會更加香口。

[想不到肉鬆都可以自家製!]




之後我打算挑戰超級肥的丹麥包,在網上找到一個減半牛油的食譜,又加了紅豆做饀料,看照片已經很吸引了!



14 則留言:

  1. 一直想買都未買,而家日本仲推出新機106,又要心大心細買邊部好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來出左106 啦, 有新型號買新既好似好D, 我諗應該會多點功能~
      快D買啦, 見住自己整既麵包出爐真係好開心嫁!

      刪除
  2. 肉鬆都整到?? 部機真係好似勁吓喎!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我開頭見到其他媽媽整肉鬆都覺得好神奇, 又係掉晒D野落去按粒掣就得~

      我諗有媽媽已經用得好熟部機, 所以識充份利用佢黎整唔同既野, 我見過有芝士蛋糕, 蘿蔔糕, "羅"米飯!

      刪除
  3. 麵包機係繼電飯煲之後的另一偉大發明呀!! 麵包機真係好方便呀! 肉鬆都整到, 有無得share個receipe呀?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得麵包機實在太方便我地現今既媽媽, 唔洗搞一大輪先有得食, 仲要可以用黎整到唔到野, 慳到既時間可以用黎陪小朋友+做家務. 小朋友大點又可以一齊整花式麵包.

      我自己冇量肉同調味料既份量, 樣樣都係隨意落, 注意豬肉太多有機會炒到出桶, 我第一次整就有D 燶味, 因為有D 趺左落發熱線搞到有陣燶味. 同埋我係只用麻薯mode, 亦冇切開D 煲湯豬肉.

      ***
      FB group 既食譜
      肉絲 250g (不要超過400g)
      砂糖 25g
      鹽 4.5g
      五香粉 5g
      老抽 12g
      咖喱粉 0.5g

      先用麵團mode 打15分鐘, 就不用把肉拆絲. 切細一舊舊即可.
      再用麻薯mode, 這樣會快一點, 約一小時完成 (連麵團mode)
      ***

      刪除
    2. 謝謝分享呀!!!但我部P仔沒有麻薯Mode, 要試一試用其他mode睇吓得唔得!!!

      刪除
    3. 冇麻薯Mode的話就用果醬mode 啦, 不過就要切開一舊舊先~

      刪除
  4. 我都成日睇FB整包group,試過整一次香蕉麵包都係矮仔呢,明明跟足食譜(冇水香蕉麵包),唔知係咪啲蕉冇梅花點所以有影響呢?!
    麵包機整包都會唔熟?咁又估唔到喎!我都見人用麵包機整肉鬆,好想試下呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 香蕉麵包我真係唔明差多D 咩, 因為有幾次成功, 又有兩次失敗, 焗完開蓋見到矮仔真係好失望嫁嗎, 所以我諗住唔整香蕉麵包啦, 其實整完都冇香蕉味既~

      我第一次整肉鬆係o係娘家拎D煲湯肉返屋企試, 點知真係咁影整, 所以而家自已煲湯的話第二日都會整埋肉鬆~

      刪除
    2. 我整過一次矮仔香蕉包都係焗起有蕉香食落冇蕉味=_=!
      有冇試過小高個香蕉蛋糕, 食落都好香蕉味架,我屋企人仲難得讚我有水準 A_A

      刪除
    3. 我發覺好似落任何野, 食落個包都係冇咩味道既...係咪因為我落親都係D粉狀野呢?

      刪除
  5. 麵包機實在會令人上晒癮,我講咗整肉鬆好耐,但一直未清之前買返來罐肉鬆,睇來我都要努力D先,一齊加油畀心機整靚包呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 麵包機真係會上癮呀~

      我仲係BB 班, 整住磅包先. 諗起自己好耐都冇買過早餐, 真係開心, 因為我O係大家樂買早餐要19.5 蚊,一份三文治加杯熱飲, 突然覺得自己慳家左~ HEHE!

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...