2012年8月24日 星期五

{Baby} 忙碌.分居生活中

大家有沒有發現我發文的次數頻密了?

原因是,我和老公正在分居中。



聰明的
blogger
一定知道此分居不同彼分居,實情是我和 TareBaby 在滿月後搬到我娘家居住,以方便爸爸媽媽的照顧。

我坐月時,媽媽在我家中過夜,而爸爸就每天到來幫忙煮飯,只有星期六晚上和星期日他們才回家休息一下。我不想他們太過勞碌,既然我上班後媽媽會協助在平日照顧
TareBaby,那麼現在早點搬回去,讓大家適應一下都不錯。

至於老公,因為上班地點的關係,他不會和我一起暫住於娘家。每個星期中我都會回家打掃執拾,而星期六日我們就會帶 TareBaby 返家過三人世界,作為上班後生活的實習。

在娘家居住的這段時間,由於不用做家務,所以除了照顧
TareBaby
,間中還可以偷點時間來寫 blog 和護膚,現在我的臉上就是敷著一片 Regene 保濕面膜!

在此做個小小的預告,往後的文章,有十月懷胎與坐月時的感受 TareBaby 的過程嬰兒產品的使用分享等等,少部份文章會是 Friends and Family Only,大家都要 keep blogging 啊!


11 則留言:

  1. 敷位mask打blog, 又幾爽喎!!
    [Tareworker回覆08/24/2012 11:14:41]係呀, 要用下屋企既存貨, 我太懶, 買左又唔用, 要間中CHECK 下日期先知用唔用得.

    回覆刪除
  2. gogogo ~~~~
    等你
    [Tareworker回覆08/24/2012 15:57:01]yeah yeah yeah!!! 仲有幾篇blog排緊隊出呀!

    回覆刪除
  3. 哈哈,努力呀媽媽!!
    [Tareworker回覆08/24/2012 15:56:28]會嫁啦! 會嫁啦! 多謝晒呢~

    回覆刪除
  4. 真爽!! hehe~~
    [Tareworker回覆08/24/2012 15:56:06]好在有爸媽幫忙同照顧, 如果唔係都爽唔到呢~

    回覆刪除
  5. 咁樣嘅分居又唔錯WOR~
    [Tareworker回覆08/24/2012 15:55:40]少左見老公, 佢晚晚都冇住家飯食, 對佢影響可能大d, 而且冇得日日見個囡, 所以我會影相同拍video 比佢睇.

    回覆刪除
  6. 最開心係有自己FATHER & MOTHER 照顧~~~仍然係女兒FEEL~~~果種被照顧係好幸福
    [Tareworker回覆08/24/2012 15:54:34]你講得好岩呀, 父母照顧自己加個孫, 我又照顧自己個囡, 真係好幸福~

    回覆刪除
  7. 還有時間護膚,咁又唔錯喎~
    [Tareworker回覆08/24/2012 15:53:41]年紀大, 要補救下D皮膚先得呀~

    搬左返娘家, 唔洗做家務真係輕鬆好多, 雖然我每個星期都會返屋企打掃, 但係就少左洗奶樽洗bb衫既工夫.

    回覆刪除
  8. 有人照顧自己,輕鬆o的
    等你新post
    [Tareworker回覆08/24/2012 18:40:23]返到娘家, 完全唔洗做家務, 爸爸又煮野食, 所以可以全心照顧TAREBABY, 我真係好多謝我爸媽嫁~

    回覆刪除
  9. 娘家是最好的!
    [Tareworker回覆08/27/2012 09:38:35]EXACTLY! 好在有爸爸媽媽幫手咋, 自己人又放心好多, 就算媽媽O係我家過夜都OK.

    回覆刪除
  10. 莎拉蛋糕Sarah Cake2012年8月25日 下午2:10

    永遠都係自己媽媽照顧得最好, 自己又最放心呢!!! 可以暫時做番"做女"果時呀!!!
    [Tareworker回覆08/27/2012 09:39:32]係呀係呀! 媽媽仲要一次過照顧個女, 同埋個女既女~ 三代同堂既感覺原來係好幸福嫁!!!

    回覆刪除
  11. 我生完b都發現...娘家永遠都係最好既!!
    [Tareworker回覆08/27/2012 09:41:57]係係係! 我諗好多新手媽媽生完都有呢個感覺呢~ 有家人既幫忙同照顧, 真係好重要. 其實生完心理同生活真係有好大變化, 得自己兩公婆, 好多野都可能兼顧唔到.

    回覆刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...