2013年12月10日 星期二

{Baby} 寫真.家庭照 by NT Photography 2 of 3

迪欣湖

離開 Disney’s Hollywood Hotel,我們便坐 NT 的車去迪欣湖。到達時真的人山人海,由於沒有泊車位,所以要麻煩 NT 把車駛去迪士尼樂園的停車埸,然後再回來會合我們。而我們就趁這個空檔時間替 TareBaby 開餐吃粥,以及休息一下。

上一次來迪欣湖是拍攝 pre-wedding 照片,而今次就是拍家庭照,我想再來的話應該是。。。野餐!

拍攝尾段 TareBaby 因喝了檸檬茶而變得 high 爆,不停走來走去。不久後我看到她食手就知道電力已差不多用盡,果然抱著她慢步離開時她就睡著了。

很喜歡 TareBaby 張開口大笑的樣子~



去片!


















12 則留言:

  1. tare baby 笑得好開心喎。。。真係影得好!!
    好多張全家福都好正,自己真係影唔到
    我下個月都影喇。。希望都一樣靚啦

    回覆刪除
    回覆
    1. D 全家福我真係好鍾意呀, 下篇出埋荔枝角公園, 又有幾張全家福勁LIKE!!!

      你地下個月會影呀? (羨慕中...) 記住著多件衫唔好冷親呀, 到時可能幾凍.

      你地影相有咁多經驗, 一定靚爆鏡呀!!!

      刪除
  2. 啲相好靚呀~~~tarebaby張張都笑得好甜!!
    最鍾意你哋一家三口齊齊甜笑嗰張~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呢~

      係咪第3張呀?! 我個口... 會唔會好大呢?!?!?! HEHE!

      刪除
  3. TAREBABY真係張張都好hyper笑得好開心呀! 迪欣湖真係一個幾好的親子地方

    回覆刪除
    回覆
    1. TAREBABY 直頭係超HIGH~ 就係咁先影到好多邊行邊叫邊笑既相呢~

      我都睇左你地去野餐篇POST, 下次我地又去試下先~

      刪除
  4. D相真係好靚呀﹗tarebaby拎住胡迪古古惑惑個樣好搞笑﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝晒 (我當作D 相係自己影, WHAHAHAHAHAHHA)~

      TAREBABY D 趣怪樣真係笑C人~
      胡迪係攝影師準備嫁, 另外仲有個MICKEY 帽黎引TAREBABY 注意添!

      刪除
    2. 佢真係有帶mickey 帽呀????哈哈。。。。真係好喇!!!睇嚟佢又應該要再多謝我一次喇!!

      刪除
    3. 因為晒得濟, 所以NT有帶MICKEY MOUSE 帽呀~

      刪除
  5. 今次我最鍾意第三張, 你哋望到咩大家都笑得咁開心呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔記得左望緊咩啦, 我只係覺我我有3個下巴... 同好多紋... 老左好多呀... 救命!

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...