2011年1月24日 星期一

*24/1/11* 吃團年飯安排

話說昨晚我和老公去奶奶家吃飯,說起團年飯,奶奶問我們何時有時間吃團年飯,老公和我都說隨便那一天都可以。

其實要相就的只是老爺、奶奶和老公哥哥的時間,因為他們的工作時間不定,問我們根本沒有意義。

之後奶奶說:「你家就年廿九吃團年飯,那麼很大機會不會和我相撞。」

做得人新抱的,都知道團年飯是夫家行先,但由奶奶安排我娘家吃團年飯的日子,我又覺得有點兒那個。而且,在我家吃團年飯的還有姨丈一家,家中又只有我結婚了,大家之前都已有共識,暫時都會繼續在年三十晚吃團年飯,我來到的話,自己出現就好了!

奶奶家做節的日子,向來都是在最後一分鐘才決定,要等她決定了才到我娘家安排日子,我想難度十分高。

結果,我的回應是:「我家一向都是年三十晚吃團年飯的,若你們都是同一天,我就來這邊吃。」

奶奶聽後沒有回應,可能我太直接了,哈哈!





3 則留言:

  1. 係喎! 有乜理由由佢安排你娘家幾時食團年呢? 我唔覺你講得直接喎! 比我都會咁講. 你最後都話如果撞了, 你會去佢果邊食, 咁大方得體, 佢當然無嘢好講啦!
    [Tareworker回覆01/25/2011 13:16:00]我覺得奶奶係"好心做壞事", 佢又唔知道我屋企食團年飯唔只得5個人.
     
    本身我都未必會咁答, 但係驚佢之後問起我, 原來我娘家最後都係食年三十晚, 咁掉轉頭話我唔聽佢講, 咁咪仲弊~
     
    我諗出年既團年飯, 我娘家應該都會早幾日食, 因為有兩個女嫁左, hehe~ 

    回覆刪除
  2. 我未來夫家仲煩啦. 我媽咪早幾個星期已經講好左1/30團年,而我亦講左俾bf & 未來99聽. 點知噚日未來99係度問bf細妹幾時食, 佢就話只有1/30得,其他日日都唔得閒, 一係就唔知,遲d覆(但下星期已經係新年wor, 唔知可以遲到幾時 ). 跟住未來99就係咁問我1/30得唔得, 我都唔知點答佢呀
    總括而言,佢地全家都係要就佢細妹一個咁大把 ,我唔明點解佢細妹係返office 唔係返shift wor , 但就唔可以搵一日早少少返屋企食....
    [Tareworker回覆01/27/2011 17:42:00]係啦! 我都覺得奇怪呀, 照計唔洗番shift 既, 夜晚食飯都應該得閒嫁啦, 況且年三十晚, 唔係大家都會預左會一家人食團年飯嫁咩?!
     
    我老公屋企要就既都唔係我地, 所以我覺得奶奶問我地, 真係多鬼如~ 自己打個電話問下大仔同埋問下一齊住個囡就得啦~ 

    回覆刪除
  3. 係喎, 你啱喎, 我都會咁講, 你係佢地既人啫, 唔代表你家人都係由佢支配架嗎..佢會唔會係諗多左...???
    [Tareworker回覆02/07/2011 16:05:00]呢d 咪就係"好心做壞事" 啦~
     
    最抵屎係, 最後佢地年廿六食團年飯 (星期六). 如果我聽奶奶吩咐, 叫晒屋企人年廿九食飯, 咁我就超級唔好意思啦!

    回覆刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...