2011年1月23日 星期日

*23/1/11* 我愛爆炸頭

我想嘗試整爆炸頭很久了,去年因為要留長頭髮方便化妝師 set 頭,又不敢弄一些誇張的髮型,現在終於可以放監了!

我想弄個短的爆炸頭,因為實在太想把頭髮修短。下面都是我喜愛的爆炸頭款式,究竟哪一款和我會相襯呢?


























2 則留言:

  1. 莎拉蛋糕Sarah Cake2011年1月24日 晚上10:28

    我今日都啱啱剪咗頭髮, 我初頭都好想剪短佢, 因為原因同一樣, 為咗結婚就係咁keep住留長...最後, 我都沒有勇氣剪短呀!!!  
    [Tareworker回覆01/24/2011 22:35:00]我婚後剪左一次頭髮, 我話剪短3-4吋啦, 但係個髮型師話唔好, 佢話剪番有層次就ok 啦, 因為我之前唔敢剪碎, mua 話個頭會好難set 得乾淨呀.
     
    我睇到你整蘿蔔糕同馬蹄糕呀~ 好勁呀, 我都鍾意食嫁, 不過唔識整, 而且唔係太想整, hehehehehehe

    回覆刪除
  2. wooo~ 睇唔出的咁潮WOW~ 
    [Tareworker回覆01/30/2011 19:14:00]早幾日我去左salon 電左髮啦~

    回覆刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...