2014年3月27日 星期四

*27/3/14* 切割食材好幫手

這個玩具買了一段時間才開封,記起自己曾在團購網買了一個多功能食材切割器是因為我要做蘋果果醬,把蘋果切粒後的我突然醒覺廚房裡原來有個好幫手。為了試用一下新玩具,那晚我還做了雜菜湯。


[Youtube 介紹片段]




[實物]



玩了一陣子,我發覺這個食材切割器真的不錯,而且清洗容易,也不佔地方,總算沒有買錯啊!

(雖然使用率是偏低,下次可以做沙律或 pizza toppings)

[近鏡]




[TareBaby 陪媽媽飲雜菜湯!]





6 則留言:

  1. 睇唔到youtube條片添,係點樣切粒,手動定電架?好似幾得意而且又慳位

    回覆刪除
    回覆
    1. https://hk.deals.yahoo.com/hong-kong/offer/71126

      可以睇D 團購介紹會清楚D, 之不過我見個個團購價錢都有D 分別既~

      刪除
  2. 切嘢係我嘅弱項,所我之前都有留意過呢舊嘢,不過我估自己用嘅次數唔多就無買到啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔知點解我O個時一野就買左, 不過用起上黎都好方便, 而且一盒野放O係櫃都算OK.

      刪除
  3. 幾好喎! Save time & easy to clean!:D
    e? 個湯杰杰哋係用tomato sauce? Tomato paste? 好好味咁呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個食材切割器都真係幾好用~

      個雜菜湯我落左茄膏呀!

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...