2014年3月20日 星期四

{Baby} 買野.總有失手的時候

相信媽媽們大多會和我一樣,買衣物給 baby 時會特別高興和爽手,光是想像 TareBaby 穿起新衣服時的樣子就已經很開心。

我選購嬰兒衣服時常常都心大心細,不是關於款式,而是在考慮尺碼,因為我實在有太太太太太多失手記錄,由初生到現在都不知浪費了多少金錢。再加上有時買大了打算放了一段時間再拿出來穿,怎料之後又忘記得一乾二淨,結果當衣服再度出現時就已經穿不下了。

(當中也包括許多同事朋友送的衣物,淚。。。)

我原以為自己已慢慢掌握了 TareBaby 的衣服尺碼,怎料去年入冬和現在回暖的日子都各有一次嚴重的失手記錄


人買我又買,看到 Uniqlo 的冬天褲子有許多款式,於是便趁平日上班的午飯時間去掃貨。我記得 TareBaby 有一條 Uniqlo 夏天褲子是 80 碼,穿了數個月後好像有點短,心想買長一點點可以摺起,若果買短了就沒有用了。



入手:100 x 4 條冬天厚褲 + 100 x 1 legging + 100 x 1 件保暖內衣
結果:婆婆說要 4 歲才合穿,我惟有把衣物洗乾淨後好好收在衣櫃裡


早前有 blog 過我和老公到 Bossini outlet 買羽絨,其實都出事了。。

TareBaby 現在有件 90 碼粉紅色波點毛毛外套,入面最多可以穿 3 件衫,多穿一件的話就穿不上那件外套,所以婆婆認為買 100 碼羽絨的話可能有點危險或是只是剛好合穿。

入手:110 碼紅色羽絨
結果:一直都知道最好帶 TareBaby Bossini 門市試穿一下,但總是忘記了。。。



羽絨身長了一大截,手袖長了兩格!

Well,我決定今年入冬要再買一件合身的羽絨給 TareBaby



13 則留言:

  1. 我成日都俾99啄住架, 攪到買衫都好大壓力~~ KEKE

    回覆刪除
    回覆
    1. 我豁左出去啦, 大左就等, 細左就比留比家姐...
      所以有時買得岩身 (雖然好少次數) 真係好高興嫁~

      刪除
  2. 哈哈,件OVERSIZE好搞笑呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我本來以為係大少少, 年尾應該都會著到, 點知大左咁多...
      所以呢, 我已經諗住再買過!

      刪除
  3. 哇哈哈~ 好嚴重~ 下次約埋我lunch 一齊去Uniqlo 啦~ 我去開利舞台旗艦店~
    我通常都會係手機開個note, mark 晒唔同牌子, 晉晉每個時段穿既碼架~
    H&M, Zara, GAP, Uniqlo etc...... 全部牌子基本上D size 都係唔通用~ 真係好鬼煩~

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係啦, 我以為自己買錯左uniqlo 童裝添, 點知睇番真係 uniqlo baby黎嫁, 80碼同100碼原來差咁遠...

      我都要向你偷師, 儲番唔同牌子合適既碼數先~

      刪除
    2. 我 lunch係去青衣, 原來我地隔咁遠嫁, hehehehehehehe!

      刪除
  4. 哈哈,tarebaby著住羽絨果張好可愛呀~
    其實我都係成日買大架,有啲都要等成年先著到 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有時會等等下唔記得左... 又有時會唔岩季節, 諗起都真係浪費左好多金錢呀...

      刪除
  5. 哈哈...個個牌子D size都唔同㗎,就算同牌子唔同line又會有唔同,真係要逐件慢慢度吓比較吓先得,我都要帶埋燒腩仔去度先敢買

    回覆刪除
    回覆
    1. 我成日都係估估下咁買衫, 所以就唔岩身啦, 我都要學下大家, 記低唔同brand 唔同既碼數先~

      刪除
  6. 真係失过手幾次,有d拎番出来又唔啱!
    一仔現在2歲27磅84cm高,应该穿90size刚好,但我会買95碼,那明年仍啱着。但H&M,size唔同,要另計。

    回覆刪除
    回覆
    1. 失手幾次算好少啦, 我係無數次...

      有時冬天同夏天D碼數都唔敢買一樣, 因為成日覺得冬天衫入面會著底衫, 羊毛衫咁, 所以我真係好怕買衫要選碼數...

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...