2014年3月13日 星期四

*13/3/14* 做麵包之數學題

昨天趁 759 特價去掃高筋麵粉,一口氣買了 14 759 高粉,原來正價貨品是 7 折,比上星期的 8 折還要便宜一點點。


眼見不是常常有 7 折,所以今天放工後又去掃貨,再買了 12 759 高粉。


連家中 2 759 高粉和 2 包韓國高粉的存貨 (韓國高粉包裝是 759 高粉的兩倍),現在共可做 [(2 + 14 + 12) x 2 + (2 x 4)] = 64 的麵包。以我們兩天做一機麵包的速度,可以做到 128 天的早餐,亦即是 4 個多月的時間。

麵包機迷的我看到這個數字,唔知點解好鬼開心! 

另外,我又想做近來 FB group 大熱的芝士蛋糕,做完帶半個蛋糕回娘家給爸媽妹妹分享,獨食難肥呀嗎!




15 則留言:

  1. 嘩!嘩!嘩! 要叫你一聲"粉后"
    我好耐冇開機啦~我想問FB 咩GROUP 呀? 可否add 我入去呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 失禮失禮~

      我join 左好幾個FB group, 不過入面既人好似一樣咁, 所以d posts 都差不多:
      https://www.facebook.com/groups/251628018279293/
      https://www.facebook.com/groups/376141725821161/
      https://www.facebook.com/groups/360489840718400/
      https://www.facebook.com/groups/285782918230489/
      https://www.facebook.com/groups/designfactorybreadmakerdiscussingboard/

      刪除
  2. 要儲存都要唔少位啊~~ BTW, 可share芝士蛋糕食譜嗎?=)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我開頭諗住文晒係廚房, 結果有一袋要放O係廳個櫃, 不過都OK啦, 有一段時間唔洗成日去睇下有冇貨呀嗎~

      刪除
    2. 【乳酪蛋糕】

      用麵包機作乳酪蛋糕
      配方是參考網路多人配方,我再自己綜合起來的
      這只是一款完全適合懶人的乳酪蛋糕
      吃起來是像重乳酪蛋糕那種濕潤口感

      缺點: 是烤起來外型很醜有興趣的人可以試試

      材料:全蛋一顆
      奶油乳酪250g
      糖50g
      鮮奶80ml
      低筋麵粉20g

      作法:
      1.全蛋、奶油乳酪切小塊、糖 這三樣放入麵包機內鍋,使用”烏龍麵”功能攪打15分鐘
      2.低粉過篩投入,牛奶倒入,使用”蛋糕”功能進行製作
      3.完成後,內鍋取出待蛋糕稍冷卻後再倒出
      4.等蛋糕完全涼後送入冰箱冰涼涼就可以吃囉

      我做了兩次
      第一次:一烤好 就倒出內鍋 結果軟趴趴的形狀非常難看=_= 不過冰過以後還是很好吃

      第二次: 一烤好 先不要倒出內鍋 先放涼在整個內鍋拿進去冰箱冰 冰幾個小時
      他就變硬了 再倒出來就不會形狀被扭曲得很難看囉~~~

      港版105的話,先用餃子程式攪拌cream cheese,均勻後落糖,再落蛋液,當程式完成後,開動蛋糕程式,再加已篩低粉,再加牛奶(^^)

      刪除
  3. 嘩﹗你真係入咗好多粉喎﹗我每次都只敢掃三包咋﹗怕放到過期都未用完,但實情係用到差唔多佢又有七折﹗
    芝士蛋糕我都有D心動,不過成日懶得去買cream cheese,如果你成功嘅話share個食譜吖﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我唔係好食到唔到高粉有咩唔同, 見759 D 高粉咁平, 而且佢一包整得兩機包, 所以見特價咪大手入貨啦~

      我舊時有O係屋企整蛋糕的, 芝士蛋糕都係其中一款, 不過要好多時間同要洗一大堆野, 所以而家冇啦! 見到個食譜都幾影整, 而且又唔洗洗好多野, 真係想試下~

      個食譜我放左O係樓上既回覆, 你試左都話過我知啦~

      刪除
    2. 謝謝分享呀﹗我已經買咗舊cream cheese睇吓邊日得閒開工整啦﹗我同你一樣都係未生燒腩仔前好鐘意整蛋糕同曲奇呢D,但生完真係少之又少,不過宜家有咗麵包機又覺得方便咗好多,唔使洗嘢同吓吓拎個打蛋器出來係最good﹗

      刪除
    3. 我之前有上過D 整蛋糕班添, 而家D 工貝就比晒個妹, 因為佢近年都整好多甜品野食, 屋企有聚會我地就有口福啦~
      (好彩個妹接收左我D野, 如果唔係就好浪費啦~)

      我仲未整丹麥麵包, 好鬼想整黎食, 但係要星期日先得, 因為中途要手動加牛油, 同埋星期日整, 夜晚可以分一半返屋企.

      刪除
    4. 我試咗你介紹呢個芝士蛋糕啦,好成功呀,不過無我想像中咁硬(因為我鐘意食硬身D嘅),遲D都要出返篇blog先,Thx!
      好彩我宜家多咗時間係屋企,簡中都會襯燒腩仔瞓晏覺時整吓蛋糕先無浪費到D工具,不過因為我慣咗夜瞓又懶得朝早起身收包,所以通常之前一晚整完第二朝食,你如果早收工返屋企都可以試吓咁做呀﹗

      刪除
    5. 你好快手呀! 我整丹麥包先, 定係芝士蛋糕先好呢?!

      刪除
    6. 我覺得整丹麥包會開心D,因為芝士蛋糕整完得好少好快就食完會唔夠喉㗎

      刪除
    7. 我睇左你篇新post啦! 芝士蛋糕個樣真係好吸引呀!!!
      我諗住今個星期六/日就做丹麥麵包~

      刪除
  4. 勁呀入咁多粉!我宜家weekend先得閒整,整得蛋糕就整唔到麵包,所以好耐冇整麵包啦 XD
    芝士蛋糕正呀,我都係跟FB group有條短片睇住整架~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我主攻整麵包, 因為校左時間放晒D材料就唔洗理, 做蛋糕要多點時間, 同埋太高階, 我要遲D 先試下 (以減少失敗率)~

      有短片嫁, 咁我都揾下先!

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...