2014年3月24日 星期一

{Baby} DIY.利是封變熱氣球 | #4

星期日我在麵包機紙箱裡發現了一些舊利是封,應該是 TareBaby 拆利是後把利是封收起來吧。

突然記起日媽媽有個 blog post 寫做立體熱氣球 (在這兒),於是我便和老公一個剪一個貼,TareBaby 負責運送剪好的紙張給 Daddy,就這樣合作做了一個超醜怪的紅色熱氣球

跟著我們就去雪櫃那邊進行放球儀式,可能熱氣球做得太立體而變得有點重,要好幾個磁石貼才能把它固定。又,可能樣子實在是太醜怪,TareBaby 搗亂了一陣子便撤退了。。。

[近鏡真的很醜怪,老公說是因為我沒有把利是封重疊一起剪的緣故]





晚上媽媽不心息,再做了一個比較肥但都算見得人的熱氣球,希望下星期 TareBaby 回來時會對它有丁點兒興趣吧!

[很肥美的熱氣球,真的話可能飛不起。。。]




12 則留言:

  1. 一啲都唔醜怪喎~我覺得好得意呀!!

    回覆刪除
  2. 我覺得好靚喎,仲要係立體o既,tareworker真係有心思呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係睇日媽媽個網頁偷師, 不過真係冇佢咁有諗頭~

      刪除
  3. 回覆
    1. 邊係呢~ 突然發現仲有推利是封, O係未回收佢地之前整D 野玩下都好呀嗎~ 不過tarebaby 好似冇咩興趣咁.

      刪除
  4. 回覆
    1. 我貪得意就真, 不過tarebaby 唔太so我law~

      刪除
  5. 我覺得幾靚呀﹗呢個idea唔錯,等我有時間都同燒腩仔玩吓先﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都幾鍾意呢個idea呀, 所以似係我玩多過tarebaby 玩~

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...