2014年3月25日 星期二

{Baby} DIY.填色冊 | #5

TareBaby 屬於坐唔定的小朋友,所以上餐廳我最怕是要等許久才上菜,通常我和老公其中一個就要帶 TareBaby 出去走走,以防她悶得周圍爬 (實情是爬上枱。。。)

記得我們之前去 Pizza Express Ruby Tuesday 之類的餐廳,侍應看到 TareBaby 都會送上填色紙和貼紙等玩具,而 TareBaby 又會坐著玩玩畫畫。雖然 TareBaby 未必每次都能坐足一餐飯的時間,但我覺得已經很不錯了。

我決定要自己做一套填色冊給 TareBabypocket size ,好讓我們上餐廳時可以給 TareBaby 消磨時間。上星期剛好看到 Miss Carley 回歸 blog 界,記得她有介紹過一些學習英文的網上資源,很快便給我找到可以印出來的小小填色冊 (在這裡)

[製作中]



午飯時間在公司印印剪剪摺摺,一本本填色冊便做好了。這些填色冊還可以學習英文,,不過現在我們只會用來填填顏色。

[製成品]




[Letter H () Five Senses Book () 的內頁]






有了製成品當然要實踐一下!星期六我們去了愉景新城的 Pizzahut 吃午餐,等上菜時就和 TareBaby 一起填填顏色,顏色筆畫到衣服可以用水清洗,每次我只帶 4 枝顏色筆,所以都算輕便。

晚上老公和 TareBaby 又拿了填色冊畫畫畫,除了看圖書疊積木玩玩具,我們現在又多了一個親子遊戲了。






12 則留言:

  1. Thanks for your sharing! 等我又PRINT出黎同小B玩下先~~ =)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我印A3, 咁樣摺左都唔會太細張, 又方便放O係手袋拎出街~

      刪除
  2. 請問你買咩顏色筆呀? 我上次買過SET無毒蜡筆,要好用力至油到有色

    回覆刪除
    回覆
    1. 我返屋企影張相比大家睇先!

      我記得係平野黎嫁, 好似O係D 攤檔度買, 佢寫住可水洗就係真既, 因為我試過用濕布抹係抹得甩.

      刪除
    2. 我影左兩張相放左O係新post, 因為唔識點O係度加相呢~

      刪除
  3. 咦,有計喎,帶定顏色筆可以頂到陣!
    肚B都係坐唔定架,成日想擒想枱,等我又試下用依招對付佢先 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 試下啦, 帶多小小野出街就可以令小朋友坐多一陣都OK嫁~

      我係驚佢好快玩厭, 到時再諗下有咩搞, 又或者D 招數隔住黎用.

      刪除
  4. tarebaby油得幾靚喎,我都想知你買邊隻顏色筆呀,我宜家用緊日本買隻一粒雪糕筒咁嘅顏色筆,貪佢哋未識揸筆都用到,但拎出街就唔多方便囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實有D 係我同老公油嫁~

      我知你講緊邊隻筆呀, 個樣都幾可愛, 唔太似筆咁~

      我返屋企影張相顏色筆既相比大家睇先, 我記得係平野黎嫁, 好似O係D 攤檔度買, 佢寫住可水洗就係真既, 因為我試過用濕布抹係抹得甩.

      刪除
    2. 我影左兩張相放左O係新post, 因為唔識點O係度加相呢~

      刪除
  5. 好正呀!等我又係office print先。
    係office, print color就話難,print 黑白好易, 多謝分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係O係公司印嫁咋, 屋企冇pinrter, hehehehehehe!

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...