2014年3月26日 星期三

{Baby} DIY.可水洗顏色筆 | #5


我買了下面兩盒顏色筆給 TareBaby,兩款顏色筆畫到衣服都可以用水清洗掉。

[這款畫起來像幼身的 marker,顏色很美]


 
[我就是帶下面這款顏色筆和自製畫冊出街的,帶 4 枝顏色筆就夠了]




8 則留言:

  1. 可以用水洗真係好好,等我又買比妹豬畫下,多謝tareworker嘅介紹!

    回覆刪除
  2. 我都有依隻牌子蠟筆,原來有可水洗嘅筆咁好架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 老實講, 呢隻牌子個樣子好唔得, wahahahahhahaha~

      刪除
  3. 回覆
    1. 好彩而家有水洗得甩既顏色筆, 如果唔係下下要穿圍裙玩顏色筆油野都唔係咁自在.

      刪除
  4. 咪菲兔我第一次聽呀,你係邊買㗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我O係荃灣南豐中心一個流動攤檔買嫁, 諗住平平地試下.
      因為係大陸出品, 所以我地都會陪住tarebaby玩的.

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...