2014年3月18日 星期二

{Baby} 寫真.我要自己叫野食

記得好早前小檬媽 post 了一張小檬舉手點菜的照片,我曾有過「唔知幾時 TareBaby 會自己舉手叫侍應的想法。




現在不用想了,因為我們每次去餐廳 TareBaby 都會自己 menu 選食物舉手叫侍應點菜,有時看到她眉頭深鎖一臉認真的樣子真的覺得超好笑。

為了顯示我們有根據 TareBaby 所選的食物去點菜,媽媽我通常會用手指著 menu 但口就說著另一款菜式,事關食物到來時 TareBaby 應該不記得 menu 內的照片 (擺明博大霧。。。)

[好似都幾多選擇播~]



[媽媽我想食呢個多 D]



[就叫呢個啦!]




有時侍應會推介一些小食,如果我想吃的話我就會問 TareBaby「我地叫埋呢樣好唔好呀?」

TareBaby好~(媽媽得米!)

[媽媽叫杯特飲好嗎?]



我比較喜歡和 TareBaby 去吃西餐,因為食物選擇較多,TareBaby 可以吃麵包飲湯食意粉或飯,再加上甜品和餐飲,真的由頭吃到尾。

[隔離枱的爸爸看到老公想和 TareBaby 自拍,主動替我們拍家庭照!]





10 則留言:

  1. 回覆
    1. 佢縐住眉個樣真係好搞鬼, 不過會有縐紋呀...

      刪除
  2. 哈哈,tarebaby真係好認真呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好鬼鍾意tarebaby一臉認真既樣子, 真係好搞鬼~

      刪除
  3. Tarebaby認真揀野食個表情真係好趣緻^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝EE 稱讚~ 有冇留意佢隻手指係度指住張相片呢?!

      刪除
    2. 係喎,Tarebaby左手揀左但右手都揀緊架喎 XD

      刪除
    3. 最抵C 係tarebaby 絕對冇三心兩意, 由頭到尾就係話要叫O個碗拉麵~

      刪除
  4. tarebaby揀嘢食個樣真係好認真咁喎﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢真係好認真咁選嫁, 所以我點菜時都要好認真咁令佢以為我叫緊佢選既野食~

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...