2014年4月2日 星期三

{Baby} 完成.5 歲前的防疫注射

[在此要特別鳴謝艾菲有關水痘針的分享,令我們一眾媽媽不用左撲右撲去找水痘針,艾菲我愛你!]

TareBaby 去健康院打歲半針前一個月左右,我們在家附近的康健診所訂了水痘針,因為到貨日與歲半針相距不足一個月,為安心起見,我們決定替 TareBaby打完歲半針一個月後才打水痘針。

之後的天氣實在太凍,所以我們遲遲都沒有行動。直至今年 3 月中,我們終於都帶了 TareBaby 去打水痘針。

TareBaby 進入醫生房後應該都估計到有事情發生,所以不斷叫著媽媽,打針時 TareBaby 固然有哭,但又不算很厲害,離開醫生房時已不哭又和醫生 bye-bye,成功取得貼紙一張!





打完水痘針後感覺是完成了一個任務TareBaby 下次打針應該是上小學之後的事情了,那時她會在學校接受防疫注射,有一班同學仔一起打針,應該不會哭吧!



8 則留言:

  1. 打晒啲針安樂晒!
    我舊年搵水痘針搵左好耐呀...度度都得四痘針, 一係就無貨唔知幾時番.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係O係艾菲個blog先知可以揾康健訂水痘針, 咁岩我屋企附近都有間康健, 訂完兩日就有貨添!
      都係blog介厲害, 而且呢度仲有好多肯分享既媽媽~

      刪除
  2. 好奇一問~ 點解唔打四痘針而只打水痘?BTW, 我仔打完水痘+麻疹(唔記得係唔係四痘針)之後一個星期, 高燒到104度~ 我有同事個B都係咁~ 所以要密切留意住tarebaby情況呀! =)

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實打咩針/食輪狀都係我老公決定, 佢主要睇每年香港既病發數據黎睇個風險, 風險超低既就唔會打多隻菌入tarebaby身體, 因為始終打完係有反應的.

      我地係跟健康院打針, 再自己出去食輪狀同打水痘針.

      tarebaby 打完水痘針無奈都病左, 不過醫生話唔關打針事, 事關佢係細菌感染, 好彩唔係打針O個幾日唔舒服而我又唔知照打針, 如果唔係就好大件事啦, 因為可能會有超大反應~

      刪除
  3. 可吾可以話我知邊度有得打水痘針呀?thx

    回覆刪除
    回覆
    1. 係康健診所呀! 香港好多地區有診所, 所以都算方便, 而且無另外收診金添.

      刪除
  4. yeah!!!打完針真係安樂晒,唔使成日心掛,連我自己都打埋添啦,醫生話佢哋到小學要補多針,希望到時佢哋學校可以包埋唔使再撲啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 打完針真係鬆晒, 唔洗成日記住要打埋呢指針.

      上到小學, 到時補打O個針應該政府包嫁呢~

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...