2014年3月19日 星期三

*19/3/14* 老公的細仔

Tareworker 沉迷於麵包機的同時,老公也有了他的新玩兒,我稱之為老公的細仔

(老公想生多個,為左滿足佢,所以我叫它做細仔)

記得老公看到細仔便一見鐘情,與我談起它的特點與長處,我起初還以為他說說罷了,怎料假日我們出街吃飯,老公就順便把細仔帶回家。

(其他野又唔見佢咁快手喎)

現在 TareBaby 也很喜歡細仔,每次看見它都會呵呵它,讓它在家中走來走去。

(原來細仔都係 TareBaby 既玩具)


至於細仔的真身,就是下面的東東啦!





我覺得細仔的出現是用來頂替老公做家務,因為他是極少參與的,要叫才會動手。但細仔只懂吸塵,所以幫忙都是有限的。又,其實我平時都慣用除塵紙拖板清潔地板,但家裡常常都很大塵,所以家中是 keep dirty。。。老公覺得用除塵紙拖板不算清潔得很足夠,而且可能只是將塵推向牆邊,結果還是 dirtyWell,他想買一些家庭電器來幫輕我我是不會反對的,希望細仔真的幫到手吧!

大家記得早陣子電視廣告有個抹窗機械人嗎?老公呢頭講個機械人係有錢無地方洗既人先會買,轉頭就問我好唔好買個返黎抹窗。。。呢個我真係話唔洗買,而且個機械人係抹屋企外面塊玻璃,其實塊玻璃向住出面個面,就算有塵有污點都唔太影響我地,沒有必要買多個細細仔返黎幫手清潔。

邊個話只有女人先會買野,男人有時買既野會令人更加 O 嘴!






10 則留言:

  1. 呢個細仔ok喎. 最緊要幫得手黎又唔洗湊佢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 諗落細仔又唔洗我開奶整粥仔出街玩陪覺豬, 都算係咁啦~ hohohohohohoho!

      刪除
  2. 有左細仔幫手, 你地就可以多D時間整個"真既"細仔出來呀~ 你都唔明你老公個用意~wakakakaka~

    回覆刪除
    回覆
    1. oh... 咩原來有呢個用意嫁, 我真係唔明呀, 或者老公要買多D 幫到手既家庭電器我先至會覺得幫得著, 然後就... 再諗啦!

      刪除
  3. 咁依個細仔又幾好喎,一物幾用,仲可以變身Tarebaby玩具 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. tarebaby 每次見到細仔都會襟到佢郁, 攬到細仔鬼咁忙.

      但係tarebaby O係我地屋企時地下又有好多野喎, 所以細仔都唔係行到好多地方, 有時仲會被困, 要我地救佢添~

      刪除
  4. 哈哈,我都有個差不多既,不過我覺得無咩用,不過都係用來減輕老公既工作,哈哈哈,同埋,真係做埋Hannah既玩具!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得一般般啦, 香港頷錢係港紙幾百蚊, 所以老公要買我都冇所謂.

      其實我真心覺得老公帶細仔返屋企, 係用黎減輕自己唔幫手做家務既罪名!?!?

      刪除
  5. 呢個細仔都唔錯吖,至少唔使你照顧仲幫到你手嘛,我屋企都有個類似嘅自動吸塵機,但燒腩仔驚到震,次次一開都會乖乖地坐係playmat唔走出來

    回覆刪除
    回覆
    1. tarebaby 知道細仔會自己行黎行去, 就見親細仔都襟到佢行為止, 個樣仲要好開心添喎, 所以細仔絕對係tarebaby既玩具~

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...