2012年8月28日 星期二

{Baby} 感謝.大家的祝福

TareBaby 出世後,我們收到數不盡的祝福和問候,賀禮與禮物都有許多,有玉環玩具衣服毛公仔尿片嬰兒床品套裝沐浴護膚用品等等,我和老公都很感謝大家的愛護。

其中一份我們收到都很興奮的禮物,就是下面這個玩具了,再次多謝 LG 與愛蜜麗姐姐!


就連我的姐姐都對這玩具很感興趣,並急不及待替
TareBaby
把它砌好。雖然
TareBaby
還未懂得玩那些掛著的公仔,但她不哭又眼仔碌碌,應該覺得這玩兒很新奇吧。


另外一份我覺得很實用而且令我心癢癢很想快點試用的禮物,就是下面這一籃 ABCDerm 嬰兒用品,光是看到包裝就已令我興奮了。






雖然部份嬰兒護理用品我已有另一牌子在使用中,但這正好讓我可以比較一下不同品牌的效用。老公已看過產品成份,說可以給
TareBaby 使用。現在 TareBaby 沒有用單一品牌的沐浴護膚品,若這牌子 OK 的話,或許之後會慢慢轉用。


4 則留言:

  1. 莎拉蛋糕Sarah Cake2012年8月28日 下午3:52

    放BB上去張墊度, 佢好快就會掃吓掃吓啲玩具, 好得意架!!!
    [Tareworker回覆08/28/2012 17:30:40]TAREBABY 對手仔平時都係咁郁, 所以我都唔知係佢掃下掃下, 定係唔覺意掂到, 哈哈!

    回覆刪除
  2. 好靚好得意,其實大人都想玩啦
    [Tareworker回覆08/29/2012 10:53:20]係呀係呀! 我家姐直頭自己試玩先, 佢訓個頭落去, 話睇下會見到咩角度既野呀~

    回覆刪除
  3. 哈哈,對於佢見到唔會喊,我覺得又好似幾有用喎!!哈哈!!我同LG無買錯啦呵呵!!!
    [愛蜜麗回覆08/29/2012 11:08:18]勁呀!!仲可以食飯添哈哈!!!
    [Tareworker回覆08/29/2012 10:54:39]係呀, TAREBABY 可能覺得好新奇, 同平時訓O係度睇野又唔同喎, 所以我地O個時可以一家人O係隔離食餐飯添呀. Thank you so much!!!

    回覆刪除
  4. 我都堅覺得呢樣嘢又靚又實用. 你哋鍾意就好了!
    [Tareworker回覆08/29/2012 11:52:29]係呀, 仲可以玩到一排添~ THX!!!

    回覆刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...